Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 song opnemen in audio recorder
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

maestro
Junior Member

71 berichten

Geplaatst - 22/10/2012 :  21:54:10  Toon profiel  Reageer met citaat
weet niet of iemand mij kan helpen ik heb al meer dan 100 songs opgenomen als middi filles maar nu de laatste ondek ik dat er boven de middi file steeds het woord( prot 1) komt te staan dus de song is beveiligd en dat gebeurd nu telkens weer. op zich vind ik dat niet zo erg maar ik kan de song dus niet copeieren naar audio of waf ik veronderstel dat ik iets verkeerd gedaan heb maar weet niet wat. weet iemand hoe ik mijn tyros 4 terug normaal krijg
alvast bedankt
groetjes luc

korg pa1xpro tyros 4 2x bose L1 compact + tonematch

eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten

Geplaatst - 23/10/2012 :  09:46:44  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Luc,
bij mijn weten kan je een song niet copďeren naar audio.
Je kan de song (midi) wel laten afspelen en gelijktijdig
opnemen (REC) in audio.
VrGr
eddy

Ga naar bovenaan de pagina

tyro
Advanced Member

1389 berichten

Geplaatst - 23/10/2012 :  10:20:58  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik hoop voor jouw dat je dít niet bij al je songs hebt.
De melding prot 1 komt door dat je met een beveiligde preset demo song bent begonnen en daarna je song hebt opgenomen.
Er zit een beveiliging code in die je er niet uit kan halen.
Als je met een nieuwe song begint begin dan altijd door stop en record gelijktijdig in te drukken.
Je kan wel de songs met prot 1 gewoon opnemen in de audio recorder.
Zoek maar eens op het forum op prot 1 dan zie je meer onderwerpen hierover.
Groeten Wim

maestro
Junior Member

71 berichten

Geplaatst - 23/10/2012 :  10:36:44  Toon profiel  Reageer met citaat
hoi vrienden
het probleem is opgelost het was wat tyro zei recording en play tegelijkertijd indrukken ik had alleen recording ingedrukt het was al zo'n gewoonte geworden van opnemen dat je tog nog foutjes maakt die soms lastige eindresultaten weergeven alvast bedankt voor de vlugge hulp
groetjes luc

korg pa1xpro tyros 4 2x bose L1 compact + tonematch

F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten

Geplaatst - 23/10/2012 :  18:08:21  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo

Ongeveer twee weken geleden ben ik samen met een medewerker van Oostendorp aan de gang geweest over het Prot1 probleem, wat ik in de T3 ook al had.
Als er eenmaal een midi opgenomen song word weggeschreven met de extensie prot1 is er niets meer mee te doen. Alleen nog afluisteren, maar copieren of een Wave van maken lukt niet meer.
We zijn er achter gekomen dat het "meestal" in een externe styl zit.
Net zoals in de T3 heb ik de externe styl's verwijderd, en het probleem is over. Het zat dan in een registratie die ik gemaakt had. Nu maak ik deze registraties met externe styl's ook, maar schrijf deze weg op een stick/losse HD , en niet op de HD van de Tyros
Ik had de hoop dat het met de T4 beter zou gaan. dus niet !!
Even voor de duidelijkheid, het zijn geen styl's die ik bij Yamaha heb gekocht, bij de Yamaha styl's heb ik geen probleem.
Maar als je net zoals ik enorm veel goede styl's heb (niet van Yamaha gekocht maar ergens anders) zet ik de Registraties met die styl's op een stick, en heb ik geen probleem meer.

Misschien een idee

Suc6 Frans

Bewerkt door F.van Holten op 23/10/2012 18:42:27
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000