Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 OTS vraag
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Peter
Junior Member

66 berichten

Geplaatst - 27/04/2006 :  20:14:29  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,

Ik heb volgende vraag bij de 4 one touch settings bij een style heb ik volgend probleem. Wanneer up1-up2-up3 samen geselecteerd zijn is er enkel up 3 te horen? Is dit normaal?

Bv. groep BALLROOM => style Rumba => OTS 2 orgel en OTS 4 strings

Groetjes Peter

T-Rossie
Moderator

3293 berichten

Geplaatst - 27/04/2006 :  20:39:17  Toon profiel  Reageer met citaat
Peter,

Dit heb ik óók een keer gehad toen ik de T2 een paar weken had. Ik weet niet meer precies wat de remedie was, maar volgens mij hielp het opnieuw installeren van het Operating Systeem. (Software dus) Daarna nooit weer gehad.
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1659 berichten

Geplaatst - 27/04/2006 :  21:20:19  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Heeft te maken met de registratie memory, waarschijnlijk is er dan een part uitgeschakeld of aan een andere output toegekend (is mij per ongeluk wel is gebeurt, zodoende) tijdens het opslaan.
Kies eerst is een Oude reg, mem waarbij alle 3 de parts klinken.
kijk dan waneer er een ontbreekt naar je line out selectie.

Groet
Soryt

Peter
Junior Member

66 berichten

Geplaatst - 27/04/2006 :  21:39:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Allemaal,

Bedankt voor de snelle reacties .

Het opnieuw installeren van de OS heeft niet geholpen.
Dan heb ik een factory reset gedaan van alles. Hierna was het probleem verholpen. Ik heb een paar van mijn OTS'en en styles geladen en het probleem blijft verlopig uit. Wat ik nu kan zeggen is dat de factory reset heeft geholpen. Maar wat het probleem juist is, is nog steeds onbekend.

Groetjes Peter

T-Rossie
Moderator

3293 berichten

Geplaatst - 28/04/2006 :  00:59:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Mooi dat het weer werkt Peter!
Toen het bij mij optrad zat het probleem eigenlijk in alle styles, onafhankelijk van de OTS overigens.
Het maximum aantal parts voor right bleef gewoon 1, zodra je part 1 aktief had en daarna part 2 erbij wil maken... stopte part 1 gewoon te klinken terwijl het oranje knopje van 1 wel bleef branden.

Als je ook part3 nog even bijschkelt, hoor je die wel, maar één en twee niet meer.

theplayer
Moderator

3053 berichten

Geplaatst - 08/05/2006 :  07:27:01  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo,

Controleer de instellingen eens van de split.
Als 'style' en 'left' niet overeen komen, wil er ook nog wel eens een part niet doorkomen.
Misschien dat je daar iets kunt vinden.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000