| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 30/04/2006 : 12:54:02
|
Beste Forumleden.
Ik ben af en toe de inhoud van de T-2 HD aan het back-uppen,(op USB-stick) tenminste dat dacht ik, want bij nader onderzoek kwam ik erachter dat alleen de folders waren opgeslagen zonder inhoud. E.e.a. is (net zoals de T-2 display-ed)afhankelijk in welke modus je verkeert. Zit je bv. in song-modus kun je wel de map(pen) plus inhoud kopieren. Hetzelfde geldt voor de Style-modus etc... Volgens mij is het dus niet mogelijk om de complete inhoud in één keer op USB-Stick te zetten....misschien heeft iemand van jullie nog andere ideeën, indien niet, wees gewaarschuwd op bovenstaande.
Groet, Mark |
Bewerkt door Player op 30/04/2006 12:55:27 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 30/04/2006 : 13:11:57
|
Mark, Beter is om het met de USB kabel naar jouw PC te doen. T2 opstarten met music-finderknop ingedrukt en 'blazen' maar ! Vooraf heb ik op de hd van de T2 ook het user-geheugen van styles en registraties in aparte mapjes gezet en die meekopieren naar PC.
Daarna kun je vanaf de PC een CD branden en de files ook gewoon op PC laten staan.... zo komt jouw stickie weer vrij. |
 |
|
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 30/04/2006 : 14:21:41
|
T-Rossie,
Ik weet dat ik een backup kan maken via de PC aansluiting, maar ik wil de T-2 gebruikers even waarschuwen voor het feit dat indien men een kopie maakt op de USB-stick er goed op verdacht moet zijn de inhoud van de folders mee te kopiëren. Verder ben ik het met je eens, de door jouw beschreven optie is daarbij de beste voor een volledige back-up.
Groet, Mark
|
 |
|
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 30/04/2006 : 17:17:51
|
Volgens mij kun je gewoon naar je usb-stick een back-up maken. Wanneer je hele map kopieert en plakt gaat naar mijn weten alle bestanden die in deze map zitten mee.
Maar ja via usb kabel naar pc stuk makkelijker bij grote hoeveelheden.
misschien ligt het aan de usb-stick zelf?
Groetjes TYRO |
 |
|
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 01/05/2006 : 09:50:25
|
Tyro,
Dat is nou net wat ik aangeef in mijn betoog. E.e.a. is situatie afhankelijk in welke modus je op dat moment verkeert met je T-2
Groet, Player |
 |
|
|
Johntel
Average Member

265 berichten |
Geplaatst - 01/05/2006 : 11:30:44
|
Hoi Mark
Bovenaan op pagina 196 van de handleiding zie je wat hij maar wegschrijft bij een back up. Dus geen inhoud van folders. Wil je de inhoud van de folders ook dan kan je het snelst via de usb - pc verbinding gaan.
Muzikale groeten Johnny |
 |
|
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 01/05/2006 : 12:26:36
|
Johhny, en overige forumleden.
Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest tijdens het opstellen van dit onderwerp. Met backuppen op USB stick bedoel ik dus niet de back-up functie vanuit het utility menu, (*.BUP) maar d.m.v. het overzetten van folders d.m.v. Copy/Paste. Nogmaals, hierbij is het dus situatie afhankelijk welke mappen + inhoud je mee kopieërt.
Groet, Mark
|
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 08/05/2006 : 07:18:08
|
Hallo,
Even voor alle duidelijkheid. Als je een map met styles wilt kopieren, moet je zorgen dat je in het 'style-menu' zit. Als je een map met songs wilt kopieren, moet je zorgen dat je in het 'song-menu' zit. Enz enz. Vanuit een bepaald menu, ziet de tyros geen ander soort files. Via USB - Computer kun je wel alles ineens overzetten. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|