Auteur |
Onderwerp |
|
DWest
Average Member
225 berichten |
Geplaatst - 23/11/2012 : 13:04:14
|
Hallo,kheb even een vraag, Het is er maar één vandaag. ik weleens een topic te lezen, en denk,die uitprinten dat zou wel wat wezen. zuiver om te bewaren, en informatie te vergaren. dan staat het in ieder geval op papier, en doe ik het in mijn map hier. maar wie vertel mij even goedgezind,? hoe ik zo'n topic per stuk uitprint. tis misschien een wasse neus, ik weet het niet,dus heb geen keus. ik hoop als je dit leest, dat mijn oproep niet voor niets is geweest. en je moet weten, ik zet het op papier en zal het niet meer vergeten. dit was weer mijn anekdote, van deze oproep heb ik weer genoten.
B.V.D DWest doet nog steeds zn best.!!
DWff |
|
Samtyros
New Member
28 berichten |
Geplaatst - 23/11/2012 : 13:34:49
|
Hallo Rijm Piet,
Op je computer heb je als het goed is een kladbloc. Als je nu de tekst van een topic met je linkermuisknop selecteert. De tekst wordt nu blauw. Druk nu gelijktijdig op de toetsen Ctrl en C (van copieren.) Open nu je kladbloc en zet je cursor neer in een blanco gedeelte. Druk gelijktijdig op Ctrl en V en.... ziedaar de tekst staat nu in kladbloc. Dit kan je opslaan en evt. uitprinten.
Pieter |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 23/11/2012 : 17:29:33
|
Rechtsboven staat printversie Of gewoon Ctrl (Control) en P indrukken voor de hele pagina afdrukken.
Groeten Wim |
Bewerkt door tyro op 23/11/2012 17:31:04 |
|
|
Samtyros
New Member
28 berichten |
Geplaatst - 23/11/2012 : 19:48:36
|
Bedankt tyro,
Weer wat bijgeleerd
Piet |
|
|
DWest
Average Member
225 berichten |
Geplaatst - 23/11/2012 : 20:20:08
|
en zo is het.!!
DWff |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 24/11/2012 : 12:44:31
|
Zoals je leest is het uitprinten een request van DW West, Als je het forum beter had bekeken was dit topic niet nodig,dat is inmiddels wel gebleken
Maar achja, de Tyrossers zijn op de wereld om mekaar te helpen zodat DW West kan printen in alle kleuren en tinten.
Succes met je Tyros en veel plezier namens Laakies die gepost heeft hier.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
|
Onderwerp |
|