Auteur |
Onderwerp |
|
duin
Junior Member
54 berichten |
Geplaatst - 10/12/2012 : 16:51:08
|
Vraag aan de leden van het forum ,na het snuffelen op div. sites naar bovenstaand onder werp kwam ik op een Engelse site van Strawberry Music terecht ziet er vertrouwelijk uit heb echter nog niets besteld .Wie heeft ervaring met deze firma .Henkie Penkie |
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 10/12/2012 : 17:34:38
|
Hoi,
Een url link van deze website is wel zo handig als je die erbij zet!
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 11/12/2012 : 18:12:02
|
Hoi,
Dat denk ik ook niet. Ik denk eerder dat deze het is. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 11/12/2012 : 18:37:40
|
Als Henk de site bekend maakt, is het toch een stuk makkelijker. Hoeven we niet zo te gissen, en kan zijn vraag misschien beantwoord worden.
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 12/12/2012 11:19:12 |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 14/12/2012 : 12:06:46
|
**Henk's reactie uit een ander onderwerp hierheen verplaatst** Moderator
Schitterend dat er toch leden gereageerd hebben op mijn verzoek ja, een link is wel makkelijk http://www.kn7000.com/contact.asp ik heb waarschijnlijk gedacht dit is een bekende voor de yamaha tyros 4 knakers.Maar dat was niet het geval sorry
Henkie Penkie |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 14/12/2012 : 13:24:03
|
Henk Bedankt, een hoop info, ziet er leuk uit.
Grt. Frans
|
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 14/12/2012 : 13:58:05
|
Hallo Henk.
Ik heb pas geleden een aankoop gedaan via deze site, na betaling kon ik de bestanden downloaden zonder problemen. Eenmaal de bestanden (styles en registraties) in de Tyros3 gezet en deze uitgeprobeerd heeft mij doen besluiten om vaker wat hier te bestellen. Je kunt op deze site ook vooraf even beluisteren wat je koopt, en het is net zoals bij het kopen van een bepaalde muziek cd er staan altijd wel wat nummers op die je niet zo interessant vindt en dat is hier ook zo. Ik heb de set van The Andrew Lloyd Webber Collection gekocht en daar staan best hele mooie styles en registraties tussen. Op Youtube heb ik het nummer Memory geplaatst misschien wel leuk om even naar te luisteren. http://www.youtube.com/watch?v=GlMxf_a7-Bo Via http://www.kn7000.com/ kom je op de site en daar kun je selecteren voor welk instrument (merk) je de bestanden zoekt. Je krijgt ook in de vorm van een word document netjes tekst en uitleg hoe je het beste de stylen aan de registraties kunt koppelen. Kortom hier kun je rustig wat kopen zonder bang te zijn dat je alleen maar je geld kwijt bent.
Muzikale Groet Henk |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 15/12/2012 : 00:34:53
|
**Henk's reactie uit een ander onderwerp hierheen verplaatst** Moderator
TYROS 2 Die Henkies doen het toch goed op dit forum ,,Henk bedankt voor je reaktie ,,er zullen waarschijnlijk na dit verhaal meer leden gaan kijken op deze site .Ik ga in ieder geval de styles e.d. van de kerst downloaden.
HENKIE PENKIE |
|
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 16/12/2012 : 20:56:27
|
http://www.stylediskwarehouse.com/tyros4.htm
Op deze site kun je een demo zip bestand downloaden voor de Tyros 4. Zo kan je alvast wat styles en registraties uitproberen op je Tyros 4 voor dat je ze koopt.
Onderaan de site staat: DOWNLOAD YOUR FREE TYROS 4 SAMPLER
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 17/12/2012 : 18:06:40
|
Hoi Cor
Ook via deze site kun je goed stylen en registraties kopen. Moet ook wel want na nader de beide site's te hebben bekeken kom ik er achter dat dit dezelfde persoon is. Wanneer je op contact us klikt dan zie je dat dit een zekere Neil Blake is. Zo zie je maar weer dat er meerdere wegen naar Rome zijn. Maar toch bedankt voor het melden van deze site.
Muzikale Groet Henk |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 20/12/2012 : 09:27:55
|
Ik heb op de website van Strawberry Music het stylepakket KN7000 Reprise voor T4 aangeschaft. Ik moet zeggen dat zij er goed in zijn geslaagd om deze ruim 90 styles om te zetten voor de Tyros. Ook de geprogrammeerde registraties/OTSsen zijn heel goed. Naar mijn mening de best geconverteerde KN7000 styles tot nu toe.
Info en muziekdemo's via deze link. Link aangepast. Werkt nu weer.
Groet, Ruud |
Bewerkt door Ruud op 21/12/2012 14:09:17 |
|
|
vlbrgt
Senior Member
611 berichten |
Geplaatst - 20/12/2012 : 11:55:35
|
Hallo,
Heb de site eens bezocht, en een aantal demo's beluisterd. En wat ik gehoord heb klinkt heel goed. Deze site staat nu in mijn favorieten. Bedankt voor de tip.
Mvg Etienne
|
|
|
paulmuz
Average Member
279 berichten |
Geplaatst - 26/12/2012 : 17:53:51
|
even ter inlichting , ik heb dit pakket gekocht , maar wacht nog op de levering , kan niet gedownload worden.
KN7000 Reprise COMPLETE voor TYROS 4 (beide Volumes 1 & 2 op een USB)) KOPEN Beide delen 1 & 2 op een USB stick! SPECIALE AANBIEDING PRIJS € 100 (OPSLAAN 40 pond van de volledige verkoopprijs van beide volumes)
De gehele 240 + stijlen uit de Technics KN7000, speciaal aangepast voor Tyros 3 en Tyros 4, samen met 240 + banken van de prachtige registraties. "KN7000 REPRISE: COMPLETE". Ik heb ook deze besteld , 2 paketten in één , met een fikse korting. het is toch meegenomen hé ,
KN7000 Reprise COMPLETE for TYROS 4 (Both Volumes 1 & 2 on one USB)) BUY BOTH VOLUMES 1 & 2 ON ONE USB STICK! SPECIAL OFFER PRICE £100 (SAVING £40 off the full retail price of both volumes)
The entire 240+ styles from the Technics KN7000, specially adapted for Tyros 3 and Tyros 4, together with 240+ banks of gorgeous registrations. “KN7000 REPRISE: COMPLETE”.http://www.strawberry-music-ltd.com/product_list.asp?CatID=80&SuppProd=TYROS4&Page=2
een prettig einde jaar allemaal , en nog veel Tyros genot. mvg Paulmuz
|
Bewerkt door paulmuz op 27/12/2012 07:06:32 |
|
|
|
Onderwerp |
|