Auteur |
Onderwerp |
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 06/02/2013 : 13:21:37
|
Hallo,
Ik weet dat er een uitgebreide topic is die bladmuziek op tablet e.d. behandeld. Ben zo vrij toch een nieuw topic aan te maken met de vraag of er iemand ervaring heeft met de iPad app. "forScore". Overweeg om deze toepassing te gaan gebruiken.
Bij voornaat dank voor uw reactie.
M.vr.gr Niek |
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 12:10:32
|
ik gebruik forscore, zeer zeker de moeite en voor heel kleine som geld. mijn ipad is aangesloten op een grote monitor via hdmi, maakt het nog aangenamer als ik met kinderen of kleinkinderen speel. Ik heb er zelf nog geen voetschakelaar op staan, dat maakt het helemaal af. Ondertussen heb ik een paar duizend partituren op pdf gedumpt en die staan op een nas server thuis en op Googledrive. Als je meer wil weten hoor ik het wel.
Tyros 4 - MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, MOX 6 - HS80m. |
|
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 20:14:27
|
Hallo Guyske,
Hartelijk dank voor je reactie. Ga het morgen downloaden en installeren. Mocht ik nog vragen hebben dan neem ik graag kontakt op.
M.vr.gr. Niek |
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 20:29:08
|
Er zit een perfecte handleiding inbegrepen, goed lezen want er zijn een hoop mogelijkheden, er staan ook enkele filmpjes op you tube denk ik.
Tyros 4 - MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, MOX 6 - HS80m, ipad 4 Forscore. |
|
|
|
Onderwerp |
|