Auteur |
Onderwerp |
|
hasp
New Member
39 berichten |
Geplaatst - 10/02/2013 : 14:55:24
|
Zo langzamerhand wordt ik doodziek van die gedichtjes. |
|
ROMANTIKO
Senior Member
546 berichten |
Geplaatst - 10/02/2013 : 21:48:28
|
nou ,je bent ook niet verplicht om ernaar te kijken of te luisteren hé ,groetjes ROMANTIKO |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 10/02/2013 : 22:07:14
|
Welke gedichtjes ????
Muzikale Groet Henk |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 10/02/2013 : 22:27:01
|
Nou, ik vind het wel leuk, een vrolijke ( muziek ) noot erin kan nooit geen kwaad dacht ik. Het is maar net HOE je het wilt lezen! En Hasp, je bent er net dus sla het dan over of zo....en leer wat anderen te bieden hebben!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 10/02/2013 : 22:45:03
|
@Hasp
Jullie zijn bijna van dezelfde leeftijd, mischien een idee om samen te rijmen en te dichten
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
DWest
Average Member
225 berichten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 06:00:55
|
doodziek? oke Hasp,je kan het ook vriendelijk formuleren, Kritiek,ook dat kan ik wel waarderen. ik probeer positiviteit een draai te geven, waarschijnlijk sta jij zo niet in het leven. maar,wordt het door geen mens op prijsgesteld, dan ben ik gauw uit verteld. ik kan er heel makkelijk mee kappen, zo dat jij weer een beetje op kan knappen. dus Hasp,wees niet bevreest, en wordt niet boos als je dit leest
DWest doet ook maar zn best.!!
DWff |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 09:14:01
|
Tja Hasp,
Daar kon je op wachten. We vinden het hier nu eenmaal niet zo leuk, als mensen zo negatief op deze manier worden benaderd.
O ja, doodziek kun je maar één keer worden. word ik, is niet met dt...
Mooi gedicht, Dirk.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 09:54:32
|
Hoi Dirk
Laat je niet ontmoedigen door mensen met een negatieve inslag, wat dat is weet ik niet of ze hebben niet goed geslapen of de schoenen zitten te strak van een vrolijke noot hebben zij waarschijnlijk nog nooit gehoord.
Jij moet vooral door blijven gaan met jou manier van vragen stellen en antwoorden geven. Zoals jij reeds hebt gemerkt zijn de meeste forumleden 99.9999999% content met de gedichtvorm. Eerlijk gezegd kan ik wel jaloers worden dat je dit zo maar even uit de mouw schud.
Tegen 5 december zit ik altijd te zweten om een klein gedichtje te maken maar ik denk dat ik tegen die tijd jou maar even een email stuur om me daar even bij te helpen. (als dat mag)
Muzikale Groet Henk |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 13:20:14
|
Hoi,
Ik wil mij ook wel met dat dichten bemoeien, net als muziek, maar dan met woorden stoeien. Als ik goed kijk naar rasp z'n woorden, heeft hij moeite met spellen,hopenlijk gaat het beter met akkoorden.
Echter, niets nieuws heb ik voorbij zien komen, zelfs bij de krant werken er slomen, die maken daar zelfs veel fouten, om maar te zwijgen van de juffen op SBS die maken er in een programma soms wel zes.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
|
|
DWest
Average Member
225 berichten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 14:31:27
|
die paar woorden van Hasp,maken wel een paar tongen los, maar Hans,als je zo door gaat ben jij straks de klos. of het nou wel of niet mag baten, je moet gewoon iedereen in zijn waarde laten. respecteren en acsepteren zo als iemand is, dan komt het goed,en gaat het niet meer mis. zo,ik leg lekker op koers, wie weet is er wel een jaloers. (ik zeker niet.) Nu hou ik mij er buiten, en ga dit (haspje) sluiten.
DWest doet gewoon zn best.
DWff |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 15:42:22
|
Hoi,
Ik wil mij ook wel met dat dichten bemoeien, net als muziek, maar dan met woorden stoeien. Als ik goed kijk naar rasp z'n woorden, heeft hij moeite met spellen,hopenlijk gaat het beter met akkoorden.
Echter, niets nieuws heb ik voorbij zien komen, zelfs bij de krant werken er slomen, die maken daar zelfs veel fouten, om maar te zwijgen van de juffen op SBS die maken er in een programma soms wel zes.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 16:37:52
|
Hoi Hans,
één keer lijkt me wel genoeg.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
Bewerkt door New in town op 11/02/2013 16:38:26 |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 20:04:00
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DWest
doodziek? oke Hasp,je kan het ook vriendelijk formuleren, Kritiek,ook dat kan ik wel waarderen. ik probeer positiviteit een draai te geven, waarschijnlijk sta jij zo niet in het leven. maar,wordt het door geen mens op prijsgesteld, dan ben ik gauw uit verteld. ik kan er heel makkelijk mee kappen, zo dat jij weer een beetje op kan knappen. dus Hasp,wees niet bevreest, en wordt niet boos als je dit leest
DWest doet ook maar zn best.!!
DWff
Ik kan zelf nauwelijks rijmen of dichten, maar ik moet hier wel voor zwichten
Grt. Frans
|
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 20:07:16
|
Als ie gisteren al doodziek was, vraag ik me af hoe het nu met hem is...
Groetjes, Piet
Ps. dit was m'n laatste bijdrage in dit topic. Meer energie is het niet waard.
Tyros 4 en Korg Kronos |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 20:38:48
|
Ik stoor me niet aan die rijmpjes, maar vind het wel erg kinderachtig worden zo langzamerhand.
Soryt |
|
|
|
Onderwerp |
|