Auteur |
Onderwerp |
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 04/09/2013 : 09:05:01
|
Bijna goed. Links is een inbouw frituur
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 04/09/2013 : 14:38:42
|
En rechts een kleine koelkast, ook dat gaat door tijdens spelen! Hoef je niet meer naar de keuken te lopen!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 04/09/2013 : 21:12:54
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vlbrgt Een 76 toetsenbord begint tevens met een E-toets en niet met een F-toets zoals op de afbeelding. Lijkt me sterk dat Yamaha daarvan zou afwijken.
Toch zou ik een 68 toetsenbord erg handig vinden! Drie extra toetsen in het laag, en vier extra in het hoog. De laagste is dan de A, en de hoogste een E.
Je krijgt dan net even wat meer ruimte in het akkoordengedeelte, denk aan bijv Am7, of Bbmaj7.
Het instrument wordt dan niet zo breed als een 76, maar nog steeds prettiger dan de net te kleine 61.
Maarten |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 20/09/2013 : 06:51:07
|
In afwachting van T5 heb ik maar GTA5 aangeschaft om het leed van het lange wachten iets te verzachten....Leuk spel trouwens, maar dat wist ik al vande vorige delen.
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 23/09/2013 : 00:12:36
|
Nou zeg Heiko,
En dat op jouw leeftijd ;) Zijn wel geniaal mooie spellen inderdaad, zal je best wat uurtjes mee kunnen slijten tot de releas van de T5 (of gTa-6 natuurlijk hahaha)
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 23/09/2013 : 13:01:28
|
....Age doesn't matter, en 'k heb een lieve vrouw die me jong houd...
|
|
Onderwerp |
|