Auteur |
Onderwerp |
|
Kees Roskam
Junior Member
69 berichten |
Geplaatst - 02/07/2013 : 20:00:39
|
Hallo medeforumleden,
ik heb een vraag. Als ik een akkoord aansla hoor ik altijd een soort extra gitaargeluid. Dat valt niet op als er een style meeloopt maar als ik een lied rustig wil beginnen met bijvoorbeeld het geluid van violen bij de akkoorden zonder ritmebegeleiding of style dan hoor ik toch een extra geluid. Kan ik dat ergens uitzetten? Ik kan het niet vinden. Ja, alleen als ik de style-schuif omlaag zet. Maar kan dat ook ergens anders?
Groeten, Kees. |
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 02/07/2013 : 21:23:54
|
Hallo Kees,
Treedt dat ook op als je de ACMP-knop uit hebt gezet?
Groet, Ruud |
|
|
Kees Roskam
Junior Member
69 berichten |
Geplaatst - 03/07/2013 : 10:23:57
|
Hoi Ruud,
nee dan niet. Ik hoor het trouwens ook niet als er een Style meeloopt. Dus alleen als ik een akkoord aansla zonder style. Ik hoor dan ook violen meedoen. Hier is een voorbeeld: Voorbeeld
Groeten, Kees. |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 03/07/2013 : 11:00:12
|
Dag Kees,
probeer eens het volgende : druk "Direct Access"; druk "ACMP": kies tabblad "Style Setting"; kies in de kolom "Stop ACMP" voor "OFF"
VrGr eddy |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 03/07/2013 : 11:00:36
|
Hoi Kees, Dit klinkt toch echt als een ingedrukte (oranje brandende) ACMP knop. Je hoort een bastoon en de stringsbegeleiding. De style gaat niet lopen omdat de SYNC START niet is geactiveerd.
Roel |
|
|
Kees Roskam
Junior Member
69 berichten |
Geplaatst - 03/07/2013 : 13:10:28
|
Bedankt Eddy,
ik heb gedaan wat je schreef en dat is de oplossing. Fijn. Heb ik weer wat geleerd.
Groeten, Kees.
|
|
|
|
Onderwerp |
|