Auteur |
Onderwerp |
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 16:27:24
|
Wie denkt er dat deze foto echt de t5 is Ik kan het niet geloven |
|
|
Rico
Junior Member
64 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 16:35:27
|
Nou Laat ik het maar zeggen dan tuurlijk is die fake Zoom maar is in en kijk dan maar is naar de display die is verzonken in het keyboard rechts het eerste wat mij gelijk opviel lol foutje waar is de tekst art1 en art2 boven de knopjes gebleven dit is geen T5 en de twee eerste knopjes onder het nieuwe schuifje boven daar is ook iets niet goed mee
Groetjes Rico |
|
|
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 16:52:45
|
Rico jij geeft me terug hoop Dank u |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 17:10:10
|
Toch gewoon afwachten tot Yamaha met een officiële mededeling komt Maar als je alle Fora leest , is er tenminste wel aandacht genoeg en dat is voor Yamaha al de eerste winst .
SORYT |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 18:01:24
|
Inderdaad maar wachten op Yamaha! Ik ben wel benieuwd hoe lang
Tyros 4 XXL Groetjes John. |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 20:12:46
|
Beste mensen,
ik heb zeer nauwkeurig de foto bekeken, en ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat dit daadwerkelijk de Tyros5-76 is. Ik kan nergens iets vinden dat er op wijst dat het nep is.
- Aan de belichting en wat vreemde randen te zien, is dit een amateurfoto die gemaakt is in een pauze van een demonstratie (Spanje?). De fotograaf heeft vervolgens met een bewerkingsprogramma het keyboard "uitgeknipt" zodat je geen mensen en omgeving ziet.
- Rico heeft gelijk dat de tekst ART1 en ART2 van de kast verdwenen is, maaaaaaaar de tekst zit nu IN/ONDER de knoppen, net zoals bij de style variatie-knoppen (I, II, II, A, B, C, D). Leuk bedacht!
- De verticale streep in de kast links naast de volumeknop maakt het makkelijk om twee modellen uit te brengen met verschillende breedte. Ik vermoed dat de 61 versie ook de streep zal hebben, maar dan meer naar rechts.
- De kleur lijkt donkergrijs metallic, een soort antraciet. Precies het midden van zilver en zwart.
- De audio recorder lijkt van rechts naast het beeldscherm (Tyros 4) naar links van het beeldscherm verplaatst te zijn, naast de MIDI (song) recorder.
- Tussen de MIDI song en audio player/recorder is een horizontale schuif. Een volumeschuif om het volume tussen de twee players naar elkaar te laten overvloeien, net zoals de Korg PA3x?
- Het scherm lijkt hetzelfde, maaaaaaaaar is dat niet. Hij is nl. hoger. Het geeft op de plek van de tabbladen bovenaan meer ruimte (vergelijkbaar met het verhogen van het scherm bij de overgang van de iPhone4 naar de iPhone5). In plaats van twee regels tekst zie ik nu drie regels tekst.
- De USB stick is nu wat beter beschermd in zijn eigen "holletje" rechts.
- Rechts bovenaan zie ik wat onleesbare tekst (door de reflectie van een lamp), gevolgd door een grote 5. Ik neem aan dat daar Tyros5 staat.
Tot zover de buitenkant. Ik vind hem erg geslaagd.
Over de wijzigingen aan de binnenkant, zoals de sound, valt op basis van deze foto niets te zeggen.
De foto, die op PSRTutorial vrij klein wordt weergegeven, is in feite veel groter. Download hem naar je computer, en je kunt meer details zien.
Maarten |
|
|
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 20:18:19
|
mooi verslag maar ik hoop dat het niet klopt |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 20:35:17
|
@ikspeel, dank je.
Maar ik snap niet wat je tegen de Tyros5 hebt? De bediening is na 10 jaar redelijk uitgekristalliseerd, en het moet ook betaalbaar blijven.
Ik verwacht nog mooie veranderingen aan de binnenkant...
Maarten |
|
|
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 20:50:56
|
ik heb niets tegen de tyros 5 laat hem maar komen (liefst vandaag geleverd) maar liefst met een scherm zoals de cvp piano mooi mooi mooi en in het zwart voor de rest vertrouw ik op yamaha en zal alles wel verbeterd zijn
|
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 20:57:36
|
Hier is de volledige foto:
http://fotos.subefotos.com/e8808a1013ec054d507d5ee0cccf1ef0o.jpg
Rechts zie je een stukje van de Tyros5-61 !
Maarten
P.S. @Moderator: hoe krijg ik de foto kleiner afgebeeld? Als ik [ img ] gebruik, wordt de foto erg groot afgebeeld. Bedankt! |
Bewerkt door maartenb op 25/10/2013 09:34:50 |
|
|
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 20:58:59
|
ai ai ai das erger hoe ga ik dat aan mijn vrouwke uitleggen |
|
|
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 21:11:12
|
aangezien het nogal een slordige opstelling is hoop ik op een prototype? en hebben ze er nadien een scherm zoals de cvp ingezet
|
|
|
willem63
Junior Member
74 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 21:19:07
|
Deze foto is inderdaad veel duidelijker. Ik denk dat de 76 toetsen versie nauwelijks breder is dan de huidige T4. Verder lijken er andere knoppen te zitten boven de schuifregelaars in het midden. Een iets groter scherm is nooit weg. Hoe meer informatie in 1 keer te zien is hoe beter :) |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 22:52:44
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ikspeel
ai ai ai das erger hoe ga ik dat aan mijn vrouwke uitleggen
Gewoon niks zeggen dan weet ze van niks
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 24/10/2013 : 22:57:07
|
Denk niet dat ze het verschil gaat zien Hopelijk wel horen |
|
|
Onderwerp |
|