jazeker is al besteld en mijn t2 is al gereserveerd maar is toch effe slikken als je een scherm als de cvp verwacht en dan nog altijd eentje ziet van meer dan 10 jaar oud misschien stonden er nog zoveel t4 in stok dat ze die als onderdelen aan het gebruiken zijn hoedanook was aan vernieuwing toe dus nemen wat komt kunnen er niets aan veranderen
jazeker is al besteld en mijn t2 is al gereserveerd maar is toch effe slikken als je een scherm als de cvp verwacht en dan nog altijd eentje ziet van meer dan 10 jaar oud misschien stonden er nog zoveel t4 in stok dat ze die als onderdelen aan het gebruiken zijn hoedanook was aan vernieuwing toe dus nemen wat komt kunnen er niets aan veranderen
Ik vindt jou Humor geweldig!!!! En dat meen ik echt!
76 AND 61-key models Incredible new Voice content including but not limited to new SA2 Voices, new pianos, EPs and keyboards and a mind-blowing new ensemble Voice feature that will redefine what you think of as "real" Exciting new Style content with all-new Audio Styles Trigger chords from the right or left-hand, play left-hand bass or play piano-style while the Style plays the bass New graphics for the new ORGAN WORLD Voices and effect editing give Tyros the feel of a professional recording studio New audio features like Audio Link Multi Pad, Time Stretch, Pitch Change and Vocal Cancel __
Seems the date mentioned most recently is Nov 11th (posting in PSR said this: "All persons present at the product presentation event signed a confidentiality document prohibiting them to public any of the pictures before the official launch of the product on the 11.11.2013
LOLll Nou weet je toen ik die foto zag schrok ik me rot
Want om eerlijk te zijn hoop ik niet dat hij er zo uit ziet Ik wil namelijk graag een nieuwe look mocht het wel zo zijn naja jammer dan gaat uiteindelijk om de klank en de techniek maar ik vond het maar een vreemde foto was me trouwens nog wel iets aparts op gevallen die streepjes op het display daar hoorde ik niemand over maar inplaats van vijf zijn het er 10 op die foto :)
I received an email from my dealer in Ct. which states: "The Tyros5 will be available to the general public on Nov. 11th with shipping beginning in December with limited quantities. Now that's good news and official. Lloyd
Ook interessant het lijkt wel of er steeds meer begint te lekken spannend hoor
dat schrikken begrijp ik best ( ikzelf viel bijna flauw ) maar als het berichtje klopt dan moet ik nog snel mijn schoorsteen laten kuisen want dan is het niet de kerstman maar .....piet die mijn tyros5 gaat brengen
wat mij nog aan die foto opvalt het gat voor de usb vooraan gaat recht naar onder waar je de usb zou insteken als je hem erin zou krijgen twijfel ik of je hem er nog ooit uitkrijgt