Auteur |
Onderwerp |
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 26/10/2013 : 19:09:30
|
Verhip, Rico, dat heb je scherp gezien!
Ik tel er op de Tyros5 inderdaad 9.
Bedankt voor je uitleg!
Maarten
P.S. Ik ben heel benieuwd hoe de T5 klinkt. Het zou wel eens erg mooi kunnen worden! |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 26/10/2013 : 19:27:59
|
Hoi,
Lijkt wel een kinderforum en dat allemaal omdat er een nieuw keyboardje aankomt, jullie sporen niet hoor, maar als je daar lol aan beleeft ook goed.
Ga toch lekker spelen en muziek maken met wat je nu hebt en waardeer wat je hebt. Wacht geduldig af...
Yamaha lacht zich rot over dit gedrag van de "grote mensen"
Een ding is wel, Yamaha kan het goed geheimhouden beter als de troonrede die is binnen een paar uur al uitgelekt
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 26/10/2013 : 19:54:13
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Ga toch lekker spelen en muziek maken met wat je nu hebt en waardeer wat je hebt.
Wie zegt dat ik gestopt ben met spelen en dat ik niet waardeer wat ik heb?
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat spelen en waarderen wat ik heb, prima samen gaan met enorm uitkijken naar wat Yamaha nu weer heeft bedacht om het spelen nog leuker te maken!
Maarten |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 27/10/2013 : 06:30:40
|
Doe die 76 maar kan ik voorlopig voorruit! Alvast heel erg bedankt Frans!
Tyros 4 XXL Groetjes John. |
|
|
Sonny00
Starting Member
15 berichten |
Geplaatst - 27/10/2013 : 11:10:22
|
Hallo allemaal,
Vol verwachting naar de nieuwe tyros volg ik deze topic al een tijdje,
Maar.. ivm de hele hysa rond de zwarte pieten in ons land denk ik niet dat Yamaha zich in de problemen zal werken door een standaard zwarte tyros uit te brengen. (misschien wel een zwarte standaard)
Zal dus gewoon een zilverkleurige zijn en over 10 jaar weer een zwarte.
Grtzz Sonny
Ik heb ook een keyboard |
Bewerkt door Sonny00 op 27/10/2013 11:16:29 |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 27/10/2013 : 12:31:04
|
Sonny je opmerking vindt ik geweldig!!!!!!!!!!!!! En wat maakt het uit over 10 jaar is Tyros 6 er Tyros 4 XXL Groetjes John. |
Bewerkt door Toch nog Tyros op 27/10/2013 12:35:24 |
|
|
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 27/10/2013 : 15:51:23
|
tyros 6 is er over drie jaar dus nu allemaal snel de tyros 5 bestellen want drie jaar zijn zo om |
|
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 27/10/2013 : 16:58:44
|
Als ik die foto (uit Spanje) bekijk nadat ik wat heb ingezoomd valt me op dat er rechts bij part select een part ontbreekt. Ik zie alleen Left, Right1 en Right2, waar is de Right3 part gebleven?
johanleo
Average Member
233 berichten |
Geplaatst - 27/10/2013 : 17:42:53
|
Een Belgische muziekzaak mailt mij dat ze morgen bij Yamaha kennismaken met de opvolger van de T4. Meer weten ze blijkbaar ook niet.
We zijn benieuwd! Als klant bij Henk Oostendorp zal ik daar zeker alle info. Ontvangen, als deze beschikbar is!
johan |
|
|
bonfire
Average Member
242 berichten |
Geplaatst - 27/10/2013 : 18:38:30
|
ik kreeg ook al een SMS je van Piens ivm kennismaking T5........schijnt niet zo'n fijne winkel te zijn........ik ken er niks van maar heb er wel het een en ander over gelezen |
|
|
johanleo
Average Member
233 berichten |
Geplaatst - 27/10/2013 : 19:57:56
|
Ton, meer dat een boek kocht ik niet in die zaak. Doch ik weet dat het onthaal en de service die we bij Oostendorp krijgen enorm is. Daar kunnen ze bij Piens nog veel van leren!
johan |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 27/10/2013 : 21:20:15
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door corvdh
Als ik die foto (uit Spanje) bekijk nadat ik wat heb ingezoomd valt me op dat er rechts bij part select een part ontbreekt. Ik zie alleen Left, Right1 en Right2, waar is de Right3 part gebleven?
Ik heb nog 'ns goed gekeken, en volgens mij is dat vertekening van het beeld. Het licht van de Right1 knop schijnt door in de tweede knop, waardoor Right 1 groter lijkt dan hij is. Daarnaast is door het perspectief en de slechte kwaliteit van de foto niet goed te zien of het wel echt 4 knoppen zijn.
Het is vooral goed te zien aan de reflectie van het externe licht. Als je kijkt naar de OTS knoppen (wat er 4 zijn), zie je 4 witte vlekjes onder op de knoppen (van TL licht boven de Tyros ofzo). Je ziet ook 4 witte vlekjes bij de Part Select knoppen als je goed kijkt. 3 knoppen zouden niet 4 vlekjes geven. Ik denk dat Right 3 niet verdwenen is, maar zich gewoon een beetje verstopt.
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
Bewerkt door Tyr0s_Fre4k op 27/10/2013 21:21:16 |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 28/10/2013 : 07:03:23
|
Hoi,
Ik moet wel zeggen dat Yamaha een kei is in het bewaren van geheimen. Niemand laat ook iets naar buiten lekken, en dat voor zo'n grote organisatie vind ik toch al een stukje vakmanschap.
En geloof me maar de onthulling van de Tyros 5 zal iedereen weer doen verbazen ook daar zijn ze goed in.
Geen enkel ander merk kan de geruchten molen zo goed opgang brengen als de yammies, wat toch een grote reclame is voor relatief weinig geld. Dus toch een klein applausje voor de commerciële afdeling.
En zeer binnenkort zal dit topic bestaan uit vele pagina's meer als die 15 van nu
Financieel kan ik het me op dit moment vanwege mijn gezondheid niet behappen om over te schakelen net zoals ik bij alle vorige tyrossen wel gedaan heb, maar anders kocht ik gewoon weer blindelings de Tyros 5.
De T4 geeft me meer als voldoende mogelijkheden maar om bij te blijven in keyboardland zou ik het liefste telkens de nieuwste willen hebben dat dit relatief qua afschrijvingen en investering het goedkoopste is. Maar ja mijn salaris is nu een stuk minder, heb al een andere auto moeten kopen ivm mijn handicap, de zorgverzekering betaal ik me blauw aan klinkt niet als muziek in de oren maar net even belangrijker als een nieuw keyboard helaas. maar wie weet wat de toekomst brengt....
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 28/10/2013 : 08:30:04
|
Hoi Toine,
Ik denk dat je de essentie van dit leven, n.l.gezondheid, goed weergeeft. Ik wens je sterkte.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 28/10/2013 : 08:38:53
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Ik moet wel zeggen dat Yamaha een kei is in het bewaren van geheimen.
Ja, dat doen ze heel goed. Ik denk dat ze stevig balen van de uitgelekte foto.
Mijn vermoeden van deze "geheimzinnigheid" is dat ze eerst alle dealers op de hoogte willen brengen en dan in een klap zeggen: nu is het officiëel. Ik vind dat heel netjes. Anders krijg je dat sommige dealers de Tyros5 al gehoord, gezien en bespeeld hebben en de andere dealers nog niet, terwijl de eerste dealers daar al wel over kunnen praten. Nu kan het promotieteam van Yamaha eerst alle dealers bijpraten en straks mag iedereen er tegelijk over praten.
Ik denk dat Martin Harris, Peter Baartmans, Michel Voncken en de rest van het team veel zullen reizen deze dagen: Spanje, Duitsland, enz.
Eigenlijk moet je er gewoon van uit gaan dat 11 of 18 november de Tyros5 onthult zal worden, en dat eerdere info gewoon mee genomen is. Zoals de foto.
Ik vind het een goede strategie van Yamaha. Immers, goed geïnformeerde en financieel gezonde dealers zijn alleen maar goed voor ons keyboardspelers!
Maarten |
Bewerkt door maartenb op 28/10/2013 08:40:56 |
|
|
Onderwerp |
|