Auteur |
Onderwerp |
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 28/10/2013 : 10:22:28
|
Toine, Heel veel sterkte gewenst met je gezondheid! En ik ga de Tyros 5 ook niet halen hoor ,ik heb net de Tyros4 iets meer dan een half jaar staan en ik ben er nog lang niet op uit gekeken!
Groetjes John Tyros 4 xxl |
|
|
DWest
Average Member
225 berichten |
Geplaatst - 28/10/2013 : 10:59:53
|
TOINE,in mijn optiek is de Kwaliteit van het leven het Belangrijkst. als dat al verrijkt kan worden met een T4, dan ben je al een gelukkig mens, lijk mij. dus doe wat je doen kan, en gewoon van je T4 blijven genieten. ondanks je gebreken ben je op de T4 nog niet uit gekeken.
er gaat niets boven je gezondheid, materialisme is bijzaak.!!!
Gr. Dirk.
DWff |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 29/10/2013 : 09:41:43
|
Iemand al iets gehoord?
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 29/10/2013 : 10:43:57
|
Oostendorp heeft het Kerstconcert met Peter Baartmans dit jaar vervroegd naar 2 december.
Drie maal, nee, een maal raden waarom...
Maarten |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 29/10/2013 : 10:56:32
|
Hoi,
Er zijn op dit moment diverse zaken bezig ""onderhoud"" te plegen aan hun website!!! 't Past allemaal.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 29/10/2013 : 14:11:12
|
Onze Yamaha demonstrateurs zij al flink bezig! Het wordt een mooie kerst met Tyros 5
Bewerkt door Toch nog Tyros op 29/10/2013 14:31:26 |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 31/10/2013 : 11:02:07
|
Gevonden op een draadje op een Italiaans forum en vrij vertaald:
"Een bekende dealer in de redio Napels was aanwezig bij de presentatie van het instrument in kwestie [ Tyros 5 ] en verklaarde dat hij letterlijk sprakeloos was. Zozeer zelfs dat hij er zes heeft besteld die hij snel verwacht te verkopen."
Dat belooft wat!
Maarten |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 31/10/2013 : 11:35:05
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door maartenb
Gevonden op een draadje op een Italiaans forum en vrij vertaald:
"Een bekende dealer in de redio Napels was aanwezig bij de presentatie van het instrument in kwestie [ Tyros 5 ] en verklaarde dat hij letterlijk sprakeloos was. Zozeer zelfs dat hij er zes heeft besteld die hij snel verwacht te verkopen."
Dat belooft wat!
Maarten
De Tyros 5 zou wel eens het mooiste en beste keyboard kunnen zijn wat Yamaha ooit gemaakt heeft
Bewerkt door Toch nog Tyros op 31/10/2013 13:01:22 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 31/10/2013 : 14:21:29
|
Dat mag ik wel hopen voor ze ja, anders is alle moeite voor niks geweest. Ik heb zelf een sterk vermoeden dat vooral het Style gedeelte nu hard onder handen is genomen... gewoon zomaar een vermoeden. Om het echt levend te laten klinken. Qua instrumenten zijn ze al n heel end, maar de styles zijn nog wel voor verbetering vatbaar. Om 't meer als een echte levende band te laten klinken.
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 31/10/2013 : 14:25:57
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tyr0s_Fre4k
Ik heb zelf een sterk vermoeden dat vooral het Style gedeelte nu hard onder handen is genomen... gewoon zomaar een vermoeden.
- Half bar?
- Two bar fills?
- Single chord intro/outro?
Maarten |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 31/10/2013 : 14:30:06
|
Over een week of twee weten we alles
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 31/10/2013 : 19:06:11
|
Hoi,
Ik had eigenlijk niets willen zeggen over dit onderwerp, maar kan het toch niet laten. Ik denk dat een belangrijk gedeelte gaat zitten in het gebruik van audiosamples bij de styles. Ik vermoed dat, omdat ze er bij de PSR-950 heel veel mee zijn gaan doen. Er is zelfs gisteren een nieuw filmpje van geplaatst. Mocht ik het fout hebben...... helaas. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 31/10/2013 : 21:10:21
|
Precies, zulk soort dingen bedoel ik...
Zoals Yamaha bij de Tyros 1 de voices onder handen heeft genomen met MegaVoices, en vervolgens de SuperArticulation technologie, zo denk ik dat ze op een vergelijkbare manier het 'leven' terug willen brengen in styles. Het is natuurlijk zonde van je prachtige solo instrumenten, als de band erachter een beetje levenloos blijft...
Dat filmpje van die S950 waar Frans naar verwees is inderdaad wat ik in gedachten heb. Maar niet alleen de koortjes, bijvoorbeeld ook de live slaggitaren die je hoort. En ik hoop dat de drums ook 'n stuk levendiger worden. In mijn T3 klinken ze heel erg dood, en volgens mij is in de T4 dit al aardig verbeterd... maar het mag van mij allemaal naar de kwaliteit waarmee ze de percussie van de S950 hebben gedaan.
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 01/11/2013 : 08:54:45
|
Hoi,
Interessant plaatje boven de site. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 01/11/2013 : 09:12:11
|
Hoi,
't Wordt een beest van een machine.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
|
|
Onderwerp |
|