Auteur |
Onderwerp  |
|
Jaap Wittenaar
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 11/10/2013 : 12:06:26
|
Hallo beste keyboardspelers Ik een vraag,zou mij iemand kunnen helpen,het gaat om de tyros 2 maar ik hoor dat tyros 3 en 4 op dat gebied het zelfde zijn. om de klanken(voice)te kunnen instellen met een beetje meer bas b.v accordion,saxefoon bij mij klinkt het wat dof,ik zou meer warmte in de klanken willen hebben. Ik heb het al geprobeerd bij de voiceset maar daar kwam weinig verandering in.
Jaap Wittenaar |
Bewerkt door Ruud op 11/10/2013 12:09:03 |
|
Jaap Wittenaar
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 11/10/2013 : 12:53:29
|
Hallo memsen van het forum
Ik wil me hier nog even voorstellen. ik ben Jaap wittenaar uit nieuwleusen mijn passie is muziek. ik speel zo ongeveer 8 jaar keyboard ik vind het nu ook leuk om bij dit forum te zitten,om meer kennis op te doen. en leuk op deze manier te comminiseren over het keyboard (muziek)
Nou wil nog even een vraag stellen over walzen. Ik kan nog niet een wals vinden voor de liedjes van b.v Oh Johnny,Tulpen uit amsterdam
Groetjes Jaap
|
 |
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 11/10/2013 : 20:24:24
|
Hoi Jaap,
Welkom op het forum, wat leuk dat je je even voorstelt! Dat stellen we altijd op prijs.
Voor wat betreft je eerste vraag, zou je eens naar de Equalizer kunnen kijken (Mixing Console, Tabblad EQ) Daar kun je op vijf frequenties het geluid versterken of verzwakken. Geldt alleen wel voor het hele keyboard, dus niet alleen de voices.
Voor je tweede vraag: Probeer eens FrenchMusette in de categorie World, ik denk dat die voor bijvoorbeeld Tulpen uit Amsterdam wel goed klinkt.
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 13/10/2013 : 19:45:02
|
@Jaap,
Je kunt ook een songstyle kopen bij D.O.O. daar heb ik mijn songstyle tulpen uit amsterdam ook vandaan.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
 |
|
Jaap Wittenaar
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 13/10/2013 : 20:25:21
|
Hallo Toine
Wat Leuk dat je reageert. Zeg die songstyle is dat een midi wat op een stick staat. waar de orgieneele muziek op staat waar je de akoorden ook gewoon bij kunt gebruiken kun je die bestellen via de website,en welke website is dat.
Groetjes Jaap |
Bewerkt door Jaap Wittenaar op 13/10/2013 22:35:07 |
 |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 14/10/2013 : 09:10:54
|
Hallo Jaap.
Wat Toine bedoelt is dat je via www.d-o-o.de styles kunt kopen die song gericht zijn d.w.z.dat deze style specifiek voor dit nummer gemaakt is. Je moet je eerst aanmelden op deze site (gratis) daarna kun je een keuze maken welke style of midifile je wilt hebben en na betaling kun je deze direct downloaden dus je kunt er meteen over beschikken. De stylen en midifiles zijn van goede kwaliteit. Via www.hageshop.de kun je dit ook en het werkt op dezelfde manier.
Muzikale Groet Henk  |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 14/10/2013 : 13:41:00
|
Dank je Henk  
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
 |
|
Jaap Wittenaar
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 14/10/2013 : 18:58:07
|
Hallo Henk
Bedankt,zoals je dat uitlegt geweldig. Ik ga gelijk deze week even snuffelen op die site komt helemaal goed.bedankt
Groetjes Jaap |
 |
|
DWest
Average Member

225 berichten |
Geplaatst - 14/10/2013 : 19:37:56
|
Hallo Jaap. toch fijn zo'n forum waar ze je stap voor stap verder helpen. zeker als je er niet alles van af weet,net als ik. daar zal je best profijt van hebben. maar je weet,wij zijn op de wereld om elkaar te helpen niet waar. veel speelplezier.
Gr. Dirk.
DWff |
 |
|
Jaap Wittenaar
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 14/10/2013 : 19:56:07
|
Hallo Dirk
Ja daarom ben ik ook maar is even op het forum gegaan om wat wijzer teworden,als je denkt dat je alles weet, dus niet. Ik ben toch blij dat zulke mensen nog bestaan. Ik moet nog een hoop leren,en je bent nooit te oud om te leren zo zie je maar weer.fijne avond
Groetjes Jaap |
 |
|
Jaap Wittenaar
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 14/10/2013 : 20:30:23
|
Hallo Roel
Even op jou bericht te reageren. Nee, ik ken Jannes niet,maar hij schijnt vlak bij mij te wonen.maar heel atent van je
Groetjes Jaap |
 |
|
|
Onderwerp  |
|