Auteur |
Onderwerp |
lacobo
Average Member
245 berichten |
Geplaatst - 01/12/2013 : 22:07:13
|
Vergis ik mij nou of is de harddisk (interface) in de T5 een stuk sneller? Zelfs WAV's overzetten gaat nu snel.
Bert.
______________________________________________ LACOBO's Tyros4 site: http://www.lacobo.com/kb-site |
Bewerkt door lacobo op 01/12/2013 22:11:15 |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 01/12/2013 : 22:28:56
|
Hopelijk wordt DATA 6Gb/s gebruikt in plaats van 3Gb/s. Dat zou de snelheid die je ervaart, kunnen verklaren.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 01/12/2013 : 22:48:10
|
De computer interface is nog steeds USB2.0 ook de harddisk is per USB kabel gekoppeld. Wél heb ik de indruk dat de processor veel sneller zijn werk doet en het navigeren door allerlei menu's is lekker vlot. Om de 4 GByte van de T5 HDD over te zetten naar de SSD was ik toch nog een uurtje onder de pannen. ( |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 02/12/2013 : 08:56:34
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fransonline
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies Nou Hans mijzelf kennende moet ik ff warm draaien ik vrees dat ik toch heel vlug ga bestellen! idd rente op de bank is een aanfluiting. Het woord "voorlopig" heeft meestal bij mij geen lang leven
Kan jou soms niet altijd volgen: dan geen nieuwe Tyros 5 en dan weer wel.
Groetjes, Frans
@Frans,
Ik snap de verwarring Frans, ik kan mijzelf af en toe ook niet meer volgen
Ik zit gewoonweg in dubio wat ik moet doen!! en ik kom er niet meer uit. moeilijk ventje ben ik af en toe voor mezelf hoor!
Dat de T5 een puike machine is staat buiten kijf, maar de T4 is dat ook. Het is mijn enigste hobby en door mijn gesukkel met de gezondheid weet ik ook niet wat er allemaal nog te wachten staat....
GVD wat kan een beslissing maken toch moeilijk zijn!
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
henry1943
New Member
28 berichten |
Geplaatst - 02/12/2013 : 09:05:50
|
Ik denk, dat iedereen in zijn achterhoofd wel een Tyros 5 wil. Degene, die het kunnen betalen, die kopen hem gewoon. Degene, die het niet kunnen betalen gaan verder met uitvluchten zoeken. Het is gewoon een geweldige machine.
Gr. henry Tyros 4 XL BE |
|
|
Jan Bruijn
Average Member
275 berichten |
Geplaatst - 02/12/2013 : 09:38:25
|
TYROS gebruikers laten wij een beetje nuchter blijven t.o.v. onze TYROSSEN. Alle TYROSSEN sinds de eerste TYROS 1 tot en met de TYROS 5 zijn unieke arranger keyboards.
Realiseer ook, dat de beste TYROS ooit, zal de TYROS zijn die de volgende keer op de markt komt, en de daarop volgende keer enz. enz.
De volgende machine zal altijd weer de beste zijn totdat er weer een nieuwe aangekondigd wordt.
Wees tevreden met wat je hebt en tracht het uiterste uit je eigen TYROS te halen.
Jan |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 02/12/2013 : 09:50:46
|
@Toine, Als het je enige hobby is,en je kan het betalen gewoon doen! Mijn vrouw zegt altijd je leeft nu!
Groetjes John Tyros 4 xxl |
|
|
henry1943
New Member
28 berichten |
Geplaatst - 02/12/2013 : 09:56:12
|
Helemaal mee eens John.
Gr. Henry Tyros 4 XL Blacky |
|
|
Braadslee
Starting Member
2 berichten |
Geplaatst - 02/12/2013 : 10:28:28
|
Mijn eerste indruk van de Tyros 5 is erg positief, hij klinkt verschrikkelijk goed al vind ik die audio styles een beetje te veel van het goede, er zitten 500 styles in de Tyros 5 zelf, en de drumklanken zijn prima, zelfs via YouTube.
Of ik hem zelf zal aanschaffen is nog maar de vraag, heb sinds een weekje een Tyros 1 (Nadat ik een KN5000 in huis heb gehad) En die bevalt me eigenlijk ook wel :) Al denk ik dat mijn volgende Tyros een 4 gaat worden, ik zie persoonlijk geen extra waarde in de 5 t.o.v de 4 m.u.v de betere DSP processor en Organ World, maar... then again, een goede VST Plugin/Soundfont komt ook een héél end!
76 toetsen zijn fijn! Goede stap van Yamaha, doet me denken aan de oude PSR GX76 en de 9000PRO en de EX5 dus daar winnen ze zeker wel klanten mee, maar om de een of andere manier vind ik het ook meteen heel erg ontyros aanvoelen, het maakt hem minder aantrekkelijk als keyboard.
Maargoed, ik wil eerst maar eens even langs Oostendorp volgend jaar om te kijken wat de Tyros 5 nou met me doet als ik er zelf achter zit!
Tyros ie een manier van leven. |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 02/12/2013 : 10:29:30
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ruud
Wat vind je er zelf van?
Groet, Ruud
Ik ben er behoorlijk van onder de indruk! 23 December nog eens heel goed in het echt luisteren en wie weet?
|
|
henry1943
New Member
28 berichten |
Geplaatst - 02/12/2013 : 11:23:48
|
Ja, John. Ik ga 2 decemver, dus vandaag naar Wezep
Gr. Henry Tyros 4 XL Blacky |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 02/12/2013 : 11:31:12
|
Ik ben benieuwd Henry Maar dat vertel je morgen toch wel?
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 03/12/2013 : 14:55:51
|
Hoi,
Ik wil de klok gelijkzetten op de Tyros 5. Maar hoe????
En,.... hoe download ik songs in mijn Tyros 5 als ik een internetverbinding heb gemaakt met de Tyros 5? Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
Bewerkt door Hanswiel op 03/12/2013 14:57:34 |
|
|
Tyros5frans
Average Member
138 berichten |
Geplaatst - 03/12/2013 : 16:19:08
|
Hoi ,
Binnen kort mijn gebruikersnaam veranderen naar tyros5frans. Ben na overleg over gestapt van T3 naar de T5,vandaag besteld, nu afwachten op telefoon wanneer ik hem op kan halen. Hopelijk net voor de feest dagen.
Groetjes Frans
|
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 03/12/2013 : 17:47:59
|
Hallo Hans,
Dat je de tijd kunt zien in de rechter bovenhoek van het display betent dat je de WLAN adapter hebt aangesloten en verbinding hebt met het thuisnetwerk. In de Tyros5 kun je de tijd niet aanpassen. Ik denk dat je dat in het thuisnetwerk/modem moet instellen.
Songs laden vanaf internet via de WLAN heb ik nog niet geprobeerd.
Groet, Ruud |
|
|
Onderwerp |
|