Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 flightcase tyros 5 76 key's
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

misterkorg
Starting Member

19 berichten

Geplaatst - 07/12/2013 :  12:29:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van misterkorg  Reageer met citaat
Beste Muzikale collega's

Na het beluisteren van de nieuwe tyros5 en de extra dat we nu een 76 key's hebben ben ik terug naar yamaha gegaan en ben zeer tevreden

want heb zowel de tyros 1 -2 -3 gehad en ben dan naar de Korg over gestapt om dat deze 76 key's had

nu wat zoek ik hier is een Flightcase heb al heel wat offerte's gekregen met zeer uit één lopende prijzen van 150 euro tot 600 euro

hopelijk kan er iemand mij helpen ik heb dus een flightcase nodig die sterk is en Niet teveel weegt daar ik deze zogoed als alle dagen in en uit de auto moet nemen en kunnen dragen
de meeste wegen al snel 15a 16 kg

ik weet als je een flightcase laat maken op maat dat dit wel centen kost maar het is belangrijk voor de rug er is een bepaald materiaal en dat noemt Astroboard wie weet waar je dit kan laten maken want dan kom je voor een koffer onder de 10 kg

met vele muzikale groetjes

Dirk

Bewerkt door misterkorg op 07/12/2013 12:30:23

theplayer
Moderator

3016 berichten

Geplaatst - 07/12/2013 :  13:34:44  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Dirk,

Kijk eens bij Oostendorp.
Die heeft speciaal voor de Tyros 5-76 een flightcase laten ontwikkelen.
Ik denk dat dat wel iets voor je is, want je kunt 'm zelfs met 2 man dragen of hem op z'n wieltjes verrijden.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000