Auteur |
Onderwerp |
|
Peter Lasaroms
New Member
38 berichten |
Geplaatst - 14/11/2013 : 19:11:25
|
Hallo allemaal, ben weer opnieuw aangemeld op deze site, speel veel op de Tyros 4 en heb dus weinig tijd voor forums! Mijn naam is Peter Lasaroms speelde eerder op de T1 vanaf de T2 klant bij Oostendorp Gisteren de T5 besteld. Lees met graagte alle bevindingen en vindt het prettig om een groep mensen op de achtergrond te hebben die eventuele vragen of problemen prettig met elkaar weten te delen of op lossen. Iedereen die al overstag is wens ik veel voorpret, verder zie ik een aantal van jullie op 2 december. Groet Peter. |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 14/11/2013 : 19:48:27
|
Hallo Peter,
Wederom welkom op dit forum. Het zal nog even wachten worden op de Tyros 5, maar ik hoop dat je je inmiddels nog kunt vermaken met de Tyros 4. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
Peter Lasaroms
New Member
38 berichten |
Geplaatst - 14/11/2013 : 20:01:13
|
Dank je wel. |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 14/11/2013 : 22:40:44
|
Opnieuw dan maar weer HALLO
Veel voorpret alvast met de komst van de Tyros 5, we zullen je dan nog wel vaker hier tegen komen denk ik.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 18/11/2013 : 07:39:07
|
Hoi Peter,
Ook (weer) welkom op dit forum. Dit is een geheel ander forum dan dat andere waar we beiden lid van zijn. Overal is wel wat te leren.
Veel plezier hier.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
|
|
Peter Lasaroms
New Member
38 berichten |
Geplaatst - 18/11/2013 : 16:33:25
|
Hoi Hans, nu ben ik natuurlijk aan het denken welk forum? Groet Peter. |
|
|
|