Inmiddels heb ik al mijn eerder gekochte Premium pakketten voor Tyros3 en Tyros4 kunnen her-downloaden voor de Tyros5. Het werkt iets anders: Voorheen kon je pas downloaden zodra een Instrument ID was opgevraagd en naar de website van Yamaha was doorgestuurd. Nu kun je vanuit de order-history aangeven een Tyros5 te hebben en voilá downloaden maar! Wanneer de expansion-manager gestart wordt en je een pack wilt installeren is een Online login+password nodig.
Dan worden keurig alle pakketten ingelezen en klaargezet voor 'transport' naar mijn Tyros5 ..... die er nog niet is
Hoi T-Rossie dit had ik ook op de Yamaha site gezien! Wat is nu beter of makkelijker? Ik heb veel plaketten voor mijn T4 ! Deze staan op een USB stick. En sommige in het T4 geheugen! Firma Oostendorp gaat deze overzetten in de T5. Of is het beter de T5 download te gebruiken. Ook gezien wellicht de nieuwe code voor de T5. Is de expansion- manager al te gebruiken ook in de MAC versie? Groet Peter.
Voor zover ik weet is er nog geen Mac manager uitgebracht. Als Oostendorp de spullen voor je gaat overzetten pakken ze toch de T5 versies en heb je zowieso de laatste versies.