Auteur |
Onderwerp |
|
Tyros5frans
Average Member
138 berichten |
Geplaatst - 14/11/2013 : 21:05:40
|
Hallo iedereen hier is hij dan, bijna af alleen de onderste nog en ik heb 3 klavieren. Morgen om deze tijd is hij helemaal af en dan staat hij mooi te pronken op mijn hobby kamer. maar ik wil jullie alvast deze foto's laten zien.
en deze . morgen zet ik de foto's er op hoe het eind resutaat is geworden.
Gr Frans
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 14/11/2013 : 22:19:46
|
Puik stukje werk Frans! Mijn complimenten!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 14/11/2013 : 22:38:22
|
Hoi Frans,
Dat je met hout overweg kunt als volwaardig meubelmaker is nu wel duidelijk, goed werk.
Ik vind alleen de zijkanten iets wat te kolossaal overkomen, das jammer. is puur mijn eerlijke mening he
Ik zou graag de gave van houtbewerking willen hebben maar helaas ik heb twee linker handen daarvoor.
Succes, een veel plezier met je nieuw pronkstuk.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 15/11/2013 : 16:15:45
|
Puik stukje werk Frans! Mijn complimenten!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
|
Tyros5frans
Average Member
138 berichten |
Geplaatst - 19/11/2013 : 15:03:44
|
Hier is hij dan helemaal af.
Deze eerste foto is hoe ingeschoven staat en als twee klavieren te spelen is . en bij deze hoe hij dan als drie klavieren is. . Dan zie je dat de zijkant niet te groot is, het gewicht komt wel voorop te staan.
Dit allemaal is gemaakt door mijn terwijl ik geen timmerman ben en dat ik twee linker handen heb, als die ook nog eens mee werken als ik geen krampen en pijn in de handen heb. Door dat allemaal is het later geworden dan dat de bedoeling was maar ja ik hou de moet er wel in en het resultaat mag er dan ook wel wezen.
Gr Frans.
|
|
|
hasp
New Member
39 berichten |
Geplaatst - 19/11/2013 : 15:29:12
|
Prachtig werk. Nu nog een orgelbankje in dezelfde stijl er bij. |
|
|
DWest
Average Member
225 berichten |
Geplaatst - 19/11/2013 : 17:17:33
|
Frans, geweldig.!! door noeste arbeid verkregen. je ben een draak van een Talent.!! Geniet er van.
Gr. Dirk.
DWff |
|
|
Tyros5frans
Average Member
138 berichten |
Geplaatst - 23/11/2013 : 09:52:30
|
Hallo Tyros. Vrienden.
De bouw van mijn tyros draak staat op You tube. Als je Tyros 3 draak in type dan kom je er op. , en dan is te zien hoe hij gebouwd is. Het is een impressie hoe hij gebouwd is en hoe het eind resultaat is.
Gr. Frans
|
|
|
Daysan
Average Member
163 berichten |
|
|
Onderwerp |
|