| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 01/06/2006 : 21:22:19
|
Op dit moment is deze topic 64 x bekeken ! Zijn er forumleden dit dit pakket gaan aankopen , eventueel afzonderlijk ? Ik in ieder geval niet , vind de styles niet klinken , niet vernieuwend en ............ zwijgen sis sis |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3297 berichten |
Geplaatst - 02/06/2006 : 23:46:02
|
Naar mijn mening is dit prima kwaliteit, ze verdienen het predicaat 'TOP' en een plaatsje in mijn USER memory 
|
 |
|
|
lacobo
Average Member

245 berichten |
Geplaatst - 03/06/2006 : 07:05:51
|
quote: Originally posted by sis
Op dit moment is deze topic 64 x bekeken ! Zijn er forumleden dit dit pakket gaan aankopen , eventueel afzonderlijk ? Ik in ieder geval niet , vind de styles niet klinken , niet vernieuwend en ............ zwijgen sis sis
Sis, wat kun jij toch heerlijk negatief zijn op alle fijne nieuwigheden. Moet er altijd een beetje om lachen Maar, ga vooral door met die kritische blik van je, want dat houdt dit forum wel lekker levendig! Ga zo door! 
(Positief bedoeld hoor!).
Bert.
_______________________________________ LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 03/06/2006 : 11:19:46
|
Wat ik bedoelde met ze klinken niet, was in de zin van: zijn ze allemaal bruikbaar ! dus een klein misverstandje Dan is mijn antwoord nee, op enkele styles na !
En ik vind dat een beetje kritiek moet kunnen, niet alles aan de T-2 is perfect, dat weten wij ondertussen allemaal
groeten sis
|
Bewerkt door n/a op 03/06/2006 11:20:13 |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|