Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 song opnemen maar geen drums audio
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Tont4
Average Member

192 berichten

Geplaatst - 17/12/2013 :  15:38:07  Toon profiel  Reageer met citaat
hoi
ik heb weer een vraag:
ik wil graag een song opnemen met een audio stijl,alles wordt opgenomen behalve de drums,weet iemand misschien of dit wel mogelijk is,anders vindt ik dit toch wel een probleem.

Ton

Bewerkt door Tont4 op 18/12/2013 11:03:13

vlbrgt
Senior Member

611 berichten

Geplaatst - 17/12/2013 :  16:23:29  Toon profiel  Bezoek de homepagina van vlbrgt  Reageer met citaat
Ton,

Heb het vermoeden dat Yamaha dit zodanig heeft verwerkt dat het niet mogelijk is om de audio drums te kopiëren.
Audio styles kunnen blijkbaar ook niet naar HD of USB gekopieerd worden (enkel naar User memory).

Wat je wel zou kunnen doen denk ik, is de audio uitgang van je tyros5 met de AUX-in van je PC verbinden en de opname via PC maken.

Mvg
Etienne

Bewerkt door vlbrgt op 17/12/2013 16:24:07
Ga naar bovenaan de pagina

Ezra
Average Member

206 berichten

Geplaatst - 17/12/2013 :  16:55:37  Toon profiel  Reageer met citaat
Als dit echt niet kan, dan is het wel een serieus minpuntje...

Kun je bij het opnemen van een song niet ergens apart aangeven dat de audio-drums ook moeten worden meegenomen? Maar goed, lijkt me ook dat zo'n optie, ALS hij er al inzit, automatisch aan staat... niet heel handig om een song op te nemen en dan standaard de drums uit te zetten...

Ik heb hem nog niet, dus kan het zelf niet checken.

Download hier mijn Tyros-songs...

Jan Bruijn
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 17/12/2013 :  17:59:20  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jan Bruijn  Reageer met citaat
Tont,

Je kan natuurlijk je song ook opnemen met de audio recorder/player op TYROS5. Dan ben je niets kwijt.

Jan

Jan Bruijn
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 17/12/2013 :  18:08:40  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jan Bruijn  Reageer met citaat
In aanvulling op mijn reaktie.

Je select de record button van de song recorder en je select ook de record button van de audio recorder/player, je start de play button van de audio recorder/player en je begint spelen. In dat geval wordt de drum mee opgenomen als audio. Uiteraard in de midi file worden de audio drums niet opgenomen. Dat is ook logisch, want midi is data en geen audio.

Je kan natuurlijk ook direct op de audiorecorder/player opnemen, maar dan heb je geen midi recording van de song, excl. audio drums.

Jan

Bewerkt door Jan Bruijn op 17/12/2013 18:24:33

Tont4
Average Member

192 berichten

Geplaatst - 17/12/2013 :  21:33:48  Toon profiel  Reageer met citaat
he menssen bedankt voor de tips,vindt het wel jammer maar het wel de oplossing.

mvgrTon

Funplayer
New Member

20 berichten

Geplaatst - 19/12/2013 :  21:24:07  Toon profiel  Reageer met citaat
Vlugs mij moet je de midi file afspelen en tegelijkertijd de audio drum van die style actief maken en starten.
Dan neemt de t5 de drumstyle van de afspelende midi over en hoor je hetzelfde als waar je het mee opgenomen hebt.

Paul
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000