Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Eerste probleem met tyros5
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

ROMANTIKO
Senior Member

546 berichten

Geplaatst - 17/12/2013 :  17:56:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo sinds een paar dagen ,als ik een registratie aan zet krijg ik enkele seconden nadien een bericht op mijn scherm: UNEXPEDET ERROR TURN THE POWER OFF AND ON AGAIN tsfcvzuboo 102-2vo-g11-39A !! Dus zet ik mijn tyros af en terug aan en dan loopt alles weer normaal!! Maar het kan zich herhalen(nu reeds voor de zesde maal) zijn er nog mensen die dit hebben voorgehad of wat betekenen deze letters en cijfers???misschien weet iemand raad?? groetjes ROMANTIKO

micdo
Senior Member

527 berichten

Geplaatst - 17/12/2013 :  21:11:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Romantiko,
welke firmware gebruik je?
Gebruik je registraties van uit een vorig model, bijvoorbeeld Tyros 4
Gebeurt het bij steeds de zelfde registratie en is deze op de Tyros 5 zelf aangemaakt?

ik ben benieuwd naar je antwoorden,

met vr. gr,
Michel
Ga naar bovenaan de pagina

ROMANTIKO
Senior Member

546 berichten

Geplaatst - 18/12/2013 :  10:53:24  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Michel,ja het zijn registraties van mijn T3 die ik wel heb aangepast,maar het is meestal met de styl Organchacha,ik weet niet of het steeds met de zelfde registratie is,zal het effe uitzoeken!!alvast bedankt voor de medewerking,gr ROMANTIKO

T-Rossie
Moderator

3236 berichten

Geplaatst - 18/12/2013 :  13:17:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Heb je er wel voor gezorgd dat alle styles die in die regs worden gebruikt op de juiste plaats te vinden zijn? (op de HDD in dezelfde mappen als op de T3 het geval was)

Het kan ook best zo zijn dat sounds/styles niet meer bestaan of dat je destijds externe sounds hebt benut.

Hanswiel
Senior Member

888 berichten

Geplaatst - 19/12/2013 :  08:44:57  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Hanswiel  Reageer met citaat
Hoi,

Ik heb ook al mijn registraties van de Tyros 3 overgezet naar de Tyros 5. Daarbij ondervond ik geen enkel probleem. Dus die bewuste style Organchacha zal wel de oorzaak zijn. Zoals T-Rossie al schreef kunnen gekochte voices (die je had op de Tyros 3) maar nog niet hebt overgezet naar de Tyros 5,ook pemo's, de oorzaak zijn / In dat geval
zie je dat de voice (bv R1) niet gevuld is.
Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde,lang leve de vreugde
Musik macht freu(n)de(n)

Website:www.tognog-music.nl

Bewerkt door Hanswiel op 19/12/2013 08:48:07

maartenb
Moderator

863 berichten

Geplaatst - 19/12/2013 :  11:38:41  Toon profiel  Reageer met citaat
@Romatico, een tip voor het posten van vragen/problemen. Een volgende keer is het handiger als je het probleem in het onderwerp vermeldt. Bijvoorbeeld "Probleem met registraties van de T3 op de T5". Dit maakt het voor mensen makkelijker om hun bijdrage te leveren. "Eerste probleem..." kan van alles betekenen.

Mijn twee centen...

Maarten

ROMANTIKO
Senior Member

546 berichten

Geplaatst - 19/12/2013 :  15:39:14  Toon profiel  Reageer met citaat
Bedankt jongens voor de nodige uitleg,ik heb bewuste registratie weggenomen en voorlopig lijkt alles weer OK gr ROMANTIKO

T-Rossie
Moderator

3236 berichten

Geplaatst - 19/12/2013 :  17:53:23  Toon profiel  Reageer met citaat
Een vaudje is gauw gemaakt en samen komen wij een heel eind!
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000