Ik kan het eens zijn met Fransonline over het begin van deze topic en heb dat laten merken in mijn reactie. Ook ben ik met hem eens dat er plots interessante vragen komen waarop ik wilde reageren.... dat is volgens mij toegestaan.
De moderatoren kunnen niet zomaar een stuk van een draad verplaatsen naar een nieuw topic.... en voelen zich ook niet geroepen om dat te doen. Het forum wordt gemaakt door ons allemaal. Heel veel leden hebben behoefte aan hulp/informatie/tips en daar zijn de verschillende rubrieken voor bedoeld. Niet iedereen kan begrip opbrengen voor de posts die als grapjes bedoeld zijn of posts die absoluut niets toevoegen aan een draad.
De moderatoren spelen met het idee om een rubriek 'de bar' te maken alwaar men terecht kan met vanallesennogwat. Hier kunnen members dan lollige gesprekken voeren, over zichzelf vertellen. Daarna zullen de Tyros rubrieken gewoon kunnen fungeren als vraagbaak zonder chatbox structuren.
...De moderatoren spelen met het idee om een rubriek 'de bar' te maken alwaar men terecht kan met vanallesennogwat. Hier kunnen members dan lollige gesprekken voeren, over zichzelf vertellen. Daarna zullen de Tyros rubrieken gewoon kunnen fungeren als vraagbaak zonder chatbox structuren.
Bedankt voor je reactie en inlevingsvermogen. Lijkt me een goed voornemen voor 2014