Auteur |
Onderwerp |
|
Ronny
Average Member
375 berichten |
Geplaatst - 28/12/2013 : 08:56:33
|
Hallo,
Zoals ik in een ander toppic al zei is het programeren van de T5 zonder problemen verlopen en bijna af.
Het enige waar ik niet goed versta is hoe ik enkele uvn voices naar Exp manager kan brengen om zo in te laden in de T5.
Ik heb op deze site alles goed bekeken maar raak er niet uit.
Wil en kan iemand me hiermee helpen? Alvast bedankt!
Muzikale groeten, Ronny
|
|
richard001
Average Member
396 berichten |
Geplaatst - 28/12/2013 : 10:44:45
|
Hallo Ronny
Ik begrijp uit jouw vraag dat je een enkele UVN voice - die dus geen deel uitmaakt van een bestaande voice library - in de Expansion Manager wilt importeren.
Ruud heeft daar al uitgebreid over geschreven, maar misschien kan de volgende aanvulling je helpen.
Om een UVN voice of groep UVN voices in de Expansion Manager te importeren is in ieder geval een UVI bestand nodig, waarin de voices zijn beschreven.
Als je een enkele UVN voice hebt zonder bijbehorend UVI-bestand, dan kun je deze zelf maken met een teksteditor.
Voorbeeld:
Je hebt op schijf D van je computer, in de map 'Voices' een UVN voice 'Bass Flute.S336.UVN'
Je maakt dan in een teksteditor de volgende tekst:
[Voice] Categorie=96 Order=0 Name=Bass Flute Icon=S336 LinkRel=Bass Flute.S336.UVN LinkAbs=D:/Voices/Bass Flute.S336.UVN
Deze tekst save je in dezelfde map onder de naam 'Bass Flute.UVI'. Een andere naam mag ook, als het maar op '.UVI' eindigt. Vervolgens open je het programma Expansion Manager en je kunt de UVN voice door middel van het UVI-bestand importeren.
Je kunt ook meer voices in één UVI bestand zetten, gescheiden door een lege regel.
Ik weet niet wat er gebeurt als er in verschillende UVI-bestanden hetzelfde Order-nummer voorkomt, maar dat is een kwestie van uitproberen. Misschien kan Ruud daar uitsluitsel over geven. Ik heb de Tyros5 namelijk nog niet in huis.
Succes,
Vriendelijke groeten,
Richard van Straten
|
|
|
Ronny
Average Member
375 berichten |
Geplaatst - 28/12/2013 : 17:36:34
|
Richard,
Van harte bedankt voor deze uiteenzetting!
Ik heb nog niet verder kunnen experementeren, maar hou jullie op de hoogte.
Ronny |
|
|
Ronny
Average Member
375 berichten |
Geplaatst - 29/12/2013 : 07:13:11
|
Richard,
U hebt P Mail.
Ronny
|