Auteur |
Onderwerp |
|
bron2001
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 29/12/2013 : 14:30:11
|
Een welgemeend advies aan Oostendorp. Wellicht is het zinvol om aan de klanten die een T5 hebben besteld, en deze nog niet geleverd hebben gekregen, een wekelijkse nieuwsbrief te sturen met de status van de levering (zelfs als er nog niets bekend is). Ik ervaar momenteel veel radiostilte rond de levering van mijn eind november 2013 bestelde T5-76.
Groet, Hans |
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 29/12/2013 : 14:36:44
|
En ook Welkom
Misschien dit mailtje naar Oostendorp sturen ?, het forum kan er niets mee.
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 29/12/2013 14:39:43 |
|
|
bron2001
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 29/12/2013 : 15:12:47
|
Dank Frans voor je welkom.
Deze post is idd ook als email naar Oostendorp gegaan. Het lijkt me voor het forum interessant omdat met mij nog velen zitten te wachten en wellicht hetzelfde ervaren. Het is dan interessant te polsen of anderen het advies voor een nieuwsbrief ook een goed idee vinden. Verzoek aan mede forum leden ... vind je dit ook een goed, of slecht idee, laat dan een reactie achter.
Groet, Hans |
|
|
MusicNH
Starting Member
17 berichten |
Geplaatst - 29/12/2013 : 16:23:32
|
Ik heb ook een T5 besteld en heb wel een update van Oostendorp ontvangen Overgens met de mededeling dat ik nog niets geleverd krijg. Ik wacht met smart. Wordt vervolgd. HansB. |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 29/12/2013 : 18:43:33
|
Hoi,
Ik neem aan dat bij het bestellen toch wel een richtdatum van levering is genoemd.
Een bedrijf hoe goed de service ook is kan niet elke dag een mailtje sturen van de levering.
Tja wachten duurt lang, heb geduld als je bij O gekocht hebt komt dat heus wel goed.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 29/12/2013 : 18:58:25
|
Het forum is inderdaad niet het juiste medium over levertijden. Neem zelf contact op met Oostendorp. Zij kunnen je ongetwijfeld meer vertellen.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Bewerkt door fransonline op 29/12/2013 18:59:40 |
|
|
bron2001
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 29/12/2013 : 19:50:40
|
Hoi Toine,
Dank voor je reactie.
We hoeven geen discussie te voeren over de prima service van O want die staat niet ter discussie, ik ben slechts benieuwd of er behoefte is aan een leverings nieuwsbrief onder de forumleden.
Groeten, Hans |
|
|
Ezra
Average Member
206 berichten |
Geplaatst - 29/12/2013 : 19:55:34
|
Kort reactie: Ja!
Ik zou ook graag op de hoogte gehouden worden van de levertijden en de verwachtingen. Oostendorp heeft trouwens enige tijd geleden wel een berichtje gestuurd en ik denk dat ze als geen ander weten dat we in spanning zitten. Dus, ik begrijp ook wel weer dat ze ook niet elke dag een statusupdate kunnen geven, maar goed, als je op de man af vraagt of ik er behoefte aan heb, dan zeg ik uiteraard ja! :)
Download hier mijn Tyros-songs... |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
|
Ezra
Average Member
206 berichten |
Geplaatst - 29/12/2013 : 22:21:08
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fransonline
http://www.oostendorp-muziek.nl/tyros-5/contact
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl
Hoi Frans,
Die knop weet denk ik iedereen wel te vinden. Ikzelf wil Oostendorp niet actief blijven mailen met vragen over levertijden. Als iedereen dat gaat doen, zit men daar de hele dag achter de PC ipv instrumenten te verkopen...
Ik denk daarom dat het ook voor Oostendorp zelf handig is om het centraal te doen en niet individueel.
Maar goed, ook zonder informatie overleef ik het wel... Ik vertrouw er volledig op dat het netjes op volgorde van bestelling gaat en ik was nu eenmaal niet de eerste. In dit topic werd echter de vraag gesteld of er behoefte aan was of dat het prijs werd gesteld, min antwoord daarop is ja,
Groeten, Ezra
Download hier mijn Tyros-songs... |
|
|
bron2001
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 29/12/2013 : 22:30:10
|
Hoi Ezra,
Dank voor je reacties!
Je hebt de essentie van mijn vraag juist geformuleerd. Ook ik wil Oostendorp niet actief blijven mailen en heb er volledig vertrouwen in dat de levering eerlijk op volgorde wordt afgehandeld. Ik denk ook dat ieder bedrijf baat heeft bij een goede communicatie naar zijn klanten en als dat eenvoudig via een nieuwsbrief kan is dat mooi meegenomen.
Groeten, Hans |
|
|
T-Rossie
Moderator
3236 berichten |
Geplaatst - 29/12/2013 : 23:04:08
|
Hans, De levering der T's is geheel afhankelijk van de 'volgorde van binnenkomst' der bestellingen en de aantallen die de leveranciers geleverd krijgen. De bestelling heb je zelf in de hand gehad en daarmee heb je een plaats gekregen in de uitleverlijst. Voor zover mij bekend weten zelfs leveranciers vooraf niet precies de aantallen en data waarop T's gaan binnenkomen.
Hoe de door jouw voorgestelde nieuwsbrief er dan uit zou moeten zien is me een raadsel als er twee 'variabelen' niet bekend zijn. Probeer gewoon even een beetje geduld op te brengen.... dat geldt voor iedereen die zo'n schitterend instrument heeft besteld. Zo kunnen de mannen/dames van Oostendorp hun tijd besteden aan écht belangrijke zaken. |
|
|
bron2001
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 30/12/2013 : 09:15:51
|
T-Rossie,
Dank voor je uitleg, hoewel deze informatie geen nieuws bevat en bij ons allen bekend is. Hoe een nieuwsbrief er uit ziet is ook niet zozeer een issue van het forum maar voor Oostendorp die dat prima zelf kan.
Communicatie is heel erg belangrijk voor een bedrijf en is daarmee een écht belangrijke zaak!
Groeten, Hans |
Bewerkt door bron2001 op 30/12/2013 09:17:22 |
|
|
|
Onderwerp |
|