Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Communicatie over levertijden T5
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

bron2001
Starting Member

10 berichten

Geplaatst - 29/12/2013 :  14:30:11  Toon profiel  Reageer met citaat
Een welgemeend advies aan Oostendorp. Wellicht is het zinvol om aan de klanten die een T5 hebben besteld, en deze nog niet geleverd hebben gekregen, een wekelijkse nieuwsbrief te sturen met de status van de levering (zelfs als er nog niets bekend is). Ik ervaar momenteel veel radiostilte rond de levering van mijn eind november 2013 bestelde T5-76.

Groet,
Hans

F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten

Geplaatst - 29/12/2013 :  14:36:44  Toon profiel  Reageer met citaat
En ook Welkom

Misschien dit mailtje naar Oostendorp sturen ?, het forum kan er niets mee.

Grt.
Frans

Bewerkt door F.van Holten op 29/12/2013 14:39:43
Ga naar bovenaan de pagina

bron2001
Starting Member

10 berichten

Geplaatst - 29/12/2013 :  15:12:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Dank Frans voor je welkom.

Deze post is idd ook als email naar Oostendorp gegaan. Het lijkt me voor het forum interessant omdat met mij nog velen zitten te wachten en wellicht hetzelfde ervaren. Het is dan interessant te polsen of anderen het advies voor een nieuwsbrief ook een goed idee vinden. Verzoek aan mede forum leden ... vind je dit ook een goed, of slecht idee, laat dan een reactie achter.

Groet,
Hans
Ga naar bovenaan de pagina

MusicNH
Starting Member

17 berichten

Geplaatst - 29/12/2013 :  16:23:32  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb ook een T5 besteld en heb wel een update van Oostendorp ontvangen
Overgens met de mededeling dat ik nog niets geleverd krijg.
Ik wacht met smart. Wordt vervolgd.
HansB.
Ga naar bovenaan de pagina

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 29/12/2013 :  18:43:33  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hoi,

Ik neem aan dat bij het bestellen toch wel een richtdatum van levering is genoemd.

Een bedrijf hoe goed de service ook is kan niet elke dag een mailtje sturen van de levering.

Tja wachten duurt lang, heb geduld als je bij O gekocht hebt komt dat heus wel goed.


Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl
Ga naar bovenaan de pagina

fransonline
Senior Member

695 berichten

Geplaatst - 29/12/2013 :  18:58:25  Toon profiel  Bezoek de homepagina van fransonline  Reageer met citaat
Het forum is inderdaad niet het juiste medium over levertijden.
Neem zelf contact op met Oostendorp.
Zij kunnen je ongetwijfeld meer vertellen.

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl

Bewerkt door fransonline op 29/12/2013 18:59:40
Ga naar bovenaan de pagina

bron2001
Starting Member

10 berichten

Geplaatst - 29/12/2013 :  19:50:40  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Toine,

Dank voor je reactie.

We hoeven geen discussie te voeren over de prima service van O want die staat niet ter discussie, ik ben slechts benieuwd of er behoefte is aan een leverings nieuwsbrief onder de forumleden.

Groeten,
Hans
Ga naar bovenaan de pagina

Ezra
Average Member

206 berichten

Geplaatst - 29/12/2013 :  19:55:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Kort reactie: Ja!

Ik zou ook graag op de hoogte gehouden worden van de levertijden en de verwachtingen. Oostendorp heeft trouwens enige tijd geleden wel een berichtje gestuurd en ik denk dat ze als geen ander weten dat we in spanning zitten. Dus, ik begrijp ook wel weer dat ze ook niet elke dag een statusupdate kunnen geven, maar goed, als je op de man af vraagt of ik er behoefte aan heb, dan zeg ik uiteraard ja! :)


Download hier mijn Tyros-songs...
Ga naar bovenaan de pagina

fransonline
Senior Member

695 berichten

Geplaatst - 29/12/2013 :  21:25:36  Toon profiel  Bezoek de homepagina van fransonline  Reageer met citaat
http://www.oostendorp-muziek.nl/tyros-5/contact

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
Ga naar bovenaan de pagina

Ezra
Average Member

206 berichten

Geplaatst - 29/12/2013 :  22:21:08  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransonline

http://www.oostendorp-muziek.nl/tyros-5/contact

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl



Hoi Frans,

Die knop weet denk ik iedereen wel te vinden. Ikzelf wil Oostendorp niet actief blijven mailen met vragen over levertijden. Als iedereen dat gaat doen, zit men daar de hele dag achter de PC ipv instrumenten te verkopen...

Ik denk daarom dat het ook voor Oostendorp zelf handig is om het centraal te doen en niet individueel.

Maar goed, ook zonder informatie overleef ik het wel... Ik vertrouw er volledig op dat het netjes op volgorde van bestelling gaat en ik was nu eenmaal niet de eerste. In dit topic werd echter de vraag gesteld of er behoefte aan was of dat het prijs werd gesteld, min antwoord daarop is ja,

Groeten,
Ezra


Download hier mijn Tyros-songs...
Ga naar bovenaan de pagina

bron2001
Starting Member

10 berichten

Geplaatst - 29/12/2013 :  22:30:10  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Ezra,

Dank voor je reacties!

Je hebt de essentie van mijn vraag juist geformuleerd. Ook ik wil Oostendorp niet actief blijven mailen en heb er volledig vertrouwen in dat de levering eerlijk op volgorde wordt afgehandeld. Ik denk ook dat ieder bedrijf baat heeft bij een goede communicatie naar zijn klanten en als dat eenvoudig via een nieuwsbrief kan is dat mooi meegenomen.

Groeten,
Hans
Ga naar bovenaan de pagina

T-Rossie
Moderator

3236 berichten

Geplaatst - 29/12/2013 :  23:04:08  Toon profiel  Reageer met citaat
Hans,
De levering der T's is geheel afhankelijk van de 'volgorde van binnenkomst' der bestellingen en de aantallen die de leveranciers geleverd krijgen.
De bestelling heb je zelf in de hand gehad en daarmee heb je een plaats gekregen in de uitleverlijst.
Voor zover mij bekend weten zelfs leveranciers vooraf niet precies de aantallen en data waarop T's gaan binnenkomen.

Hoe de door jouw voorgestelde nieuwsbrief er dan uit zou moeten zien is me een raadsel als er twee 'variabelen' niet bekend zijn. Probeer gewoon even een beetje geduld op te brengen.... dat geldt voor iedereen die zo'n schitterend instrument heeft besteld. Zo kunnen de mannen/dames van Oostendorp hun tijd besteden aan écht belangrijke zaken.
Ga naar bovenaan de pagina

bron2001
Starting Member

10 berichten

Geplaatst - 30/12/2013 :  09:15:51  Toon profiel  Reageer met citaat
T-Rossie,

Dank voor je uitleg, hoewel deze informatie geen nieuws bevat en bij ons allen bekend is. Hoe een nieuwsbrief er uit ziet is ook niet zozeer een issue van het forum maar voor Oostendorp die dat prima zelf kan.

Communicatie is heel erg belangrijk voor een bedrijf en is daarmee een écht belangrijke zaak!

Groeten,
Hans

Bewerkt door bron2001 op 30/12/2013 09:17:22
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000