Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Aantal dingen kwijt t.o.v. Tyros 4
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

corvdh
Average Member

300 berichten

Geplaatst - 01/01/2014 :  22:06:03  Toon profiel  Bezoek de homepagina van corvdh  Reageer met citaat
Ik ben weer even lekker aan het spelen op mijn Tyros 5 en nu vallen mij wat dingetjes op t.o.v. de Tyros 4.

Wanneer ik door de voice groepen blader kom ik geen mega voices meer tegen, zijn deze verplaatst of niet meer aanwezig?

Wanneer ik bijvoorbeeld een registratiebank of een style een andere naam wil geven kon ik ook altijd kiezen uit meer dan 20 tabbladen met icoontjes, nu zijn dit er nog maar 4.
Bepaalde icoontjes die ik bij mijn Tyros 4 registraties had ingesteld worden nog wel weergegeven maar ik kan ze niet meer opnieuw selecteren, klopt dit?

Mijn website: http://www.xs4all.nl/~corvdh klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.

Soneg
Advanced Member

1617 berichten

Geplaatst - 01/01/2014 :  22:24:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
De Mega voices vind je in hun eigen map tegenwoordig , selecteer een voice en dan UP , dan zie je een aparte Megavoice map.

De icoontje,s zijn inderdaad behoorlijk verminderd , ze zullen de ruimte er voor wel ergens anders voor gebruiken.

Soryt

Tyros 5
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000