Auteur |
Onderwerp |
Rognvaldr
New Member
21 berichten |
Geplaatst - 07/01/2014 : 07:40:31
|
Mensen dit is krankzinnig. Ik start een serieus bedoelde discussie over het organiseren van het t5 forum. Dat onderwerp wordt nog dezelfde nacht verplaatst naar een plek búiten het t5 gedeelte, zodat het lijkt alsof het niet meer over het t5 forum gaat en overigens waarschijnlijk niemand het meer leest. Ik noem een voorbeeld hoe het ook kan, het scholierenforum, en er is meteen een moderator die er - volkomen ten onrechte van - uitgaat dat ik scholier ben. Iemand anders vind dat je pas mag meepraten als je je leeftijd hebt ingevuld, alsof de mening van een 60 jarige belangrijker is dan die van iemand van 20. Waar is men hier mee bezig? En dan wordt ook nog diezelfde nacht het onderwerp afgesloten zodat ik niet eens meer op de niet al te dappere berichten van een aantal forum mastodonten kan reageren in mijn eigen topic, die kennelijk alleen maar bezig zijn hun eigen - niet al te overzichtelijk - opgebouwde bolwerk te verdedigen. En verder kan geen enkel ander lid meer aangeven of hij het met me eens is. Ik zal een formele klacht indienen tegen deze gang van zaken bij de firma Oostendorp want dit vind ik misbruik van moderatorschap en haak af van dit forum. Hier wil ik niet bij horen. |
Bewerkt door T-Rossie op 07/01/2014 08:23:13 |
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 07/01/2014 : 08:58:21
|
Het bewuste topic stond in het T5 gedeelte en dat is onjuist omdat het niets van doen heeft met een Tyros5. De discussie die volgde in de bewuste draad leidde tot niets anders dan zinloze opmerkingen heen en weer .... en dan is het soms verstandig om een draad te sluiten. Een geëigende weg om bezwaren ertegen te uiten is via een PM aan de moderatoren/admin (zie 'huisregels' van forum).
Het forum is bedoeld om op een gezellige/gemoedelijke manier elkaar voort te helpen met respect voor elkaar. Moderatoren proberen erbij te helpen om dat zou te houden.
|
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 07/01/2014 : 20:06:19
|
Ik heb dit zelf ook mee gemaakt op dit forum! Ik vindt het echt waanzin dat je onderwerpen zomaar verwijderd worden! ik ben al afgehaakt! Ik lees allen nog maar ,maar geef nu toch kommentaar omdat ik zeer boos ben nog steeds! De moderators hier moeten zich is een beetje aanpassen! En niet overal om heen ***len en altijd zelf gelijk hebben BAH! de gezelligheid is hier ver te zoeken! O ik ben ook geen scholier,maar een vent van 50 Maar ook dit bericht zal wel weer weg gehaald worden!
Groetjes John Tyros 4 xxl |
Bewerkt door Toch nog Tyros op 07/01/2014 20:21:29 |
|
|
PieteMan
Average Member
449 berichten |
Geplaatst - 08/01/2014 : 15:09:41
|
Hoi John
Ik begrijp je boosheid en mening Soms is het beter je ondergeschikt op te stellen. Moet ik ook soms nog leren met mijn 56 jaar. Soms is de ophef het ook niet waard. Mijn chef zei altijd "het is de toon die de muziek maakt". Hij vergat er wel altijd bij te vertellen: "IK ben de baas dus luister naar mijn toon".
Sterkte
Groet Bert Tyros4/Vincent Bach Stradivarius Bes Trompet |
Bewerkt door PieteMan op 08/01/2014 15:17:21 |
|
|
DWest
Average Member
225 berichten |
Geplaatst - 08/01/2014 : 18:57:54
|
Hallo, ik dacht dat dit een forum was, om de kennis met elkaar te delen. en dat dan gaat met leuke dingen en minder leuke dingen, dat hoort er waarschijnlijk bij. iedereen doet op zn eigen manier zijn best. dacht ik.!! Dus, Mannen en misschien ook Vrouwen, wij zijn toch volwassen mensen, Recht de rug en bekijk het ten alle tijden Positief.!!! ik ben blij met de mensen die gewoon deel blijven nemen. kunnen wij met zn allen toch nog wat blijven leren.
Gr. Dirk.
DWff |
|
|
n/a
deleted
41 berichten |
Geplaatst - 13/01/2014 : 17:28:17
|
En zo is het draadje "aan de bar" ook met de grootste spoed verdwenen.
Ik denk dat dit werkelijk een gemiste kans is. Ook een deeltje op het forum om lekker slap te babbelen komt het enthousiasme tegemoet. Hierdoor is een forum ook leuk en gezellig, zonder alleen maar technische kennis te moeten lezen. Met andere woorden, je blijft sneller op een forum aanwezig. en aangezien dit is verbonden aan een winkel, komt dat ten goede aan de klantenbinding.
Ik denk dat dit een commercieel gemiste kans is. En jammer, want als een beetje humor door een bedrijf in de ban gedaan wordt, zal ik mijn gezicht niet in Wezep laten zien.
Jaren ervaring heb ik in commerciële functies, maar als ook een stuk humor ontbreekt, zijn de zaken voor mij gedaan en klaar.
Dus ... als serieus en zaken niet samen kunnen gaan.... ben ik als klant snel weg. En we hebben het hier over muziek hé... geen saaie rocketscience ! Muziek is vooral plezier hebben en daar hoort dus ook een hoop lol bij. Of zie ik dat verkeerd ?
Jammer hoor. |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 13/01/2014 : 17:47:18
|
Helemaal mee eens Gezelligheid en humor zijn ten strengste verboden! Goede reclame voor Oostendorp!
Bewerkt door Toch nog Tyros op 13/01/2014 18:09:46 |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 13/01/2014 : 18:27:25
|
Hoi,
Een beetje slap geouwebet moet toch ook wel kunnen.
Een forum wordt gemaakt door de forumleden, als er die niet zijn is er ook geen forum.
Het is voor de meeste toch een hobby forum en geen technisch forum, waarbij we wel proberen elkaar te helpen met probleempjes.
Als dit dan zo gecensureerd gaat worden gaat er voor mij de lol af. het moet leuk blijven om te posten en iemand te kunnen helpen waarbij ik niet hoef na te denken van wat ik schrijf.
Als dit zo hier doorgaat voorspel ik een langzame dood van dit forum en zou dat jammer vinden want dit is de opzet denk ik nooit geweest.
De gebruiker/poster/lezer bepaalt...... Hyves heeft ook zijn hoogtijdagen gekend en nu??
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 13/01/2014 : 18:32:20
|
Ik had het vreemd gevonden, als er nu in één keer wèl een soort bar was gekomen.
Ik heb namelijk al meer dan drie jaar terug, hetzelfde idee al geopperd om met een Tyros-cafè te komen. Andere naam, maar hetzelfde idee. Daar werd toen in mijn ogen ook al teleurstellend op gereageerd.
Daar was het ook al mijn gedachte, dat er een forumonderdeel zou moeten zijn, waar men zijn humoristisch ei in kwijt kon. En waar de moderators, niet al te betuttelig met de posts zouden omgaan. Op die manier zouden misschien de serieuze topics niet te snel humoristisch off topic gaan. Maar toen werd ook al gezegd, dit is een serieus forum en geen babbelbox.
Toen vond ik die reactie ook al teleurstellend. Omdat ik het Tyroscafè of de Bar, als het beestje maar een naam heeft, toen en nu nog steeds een goed idee vond en vind.
Hoe dan ook, mijn enthousiasme voor dit forum is al enige tijd om andere redenen dan bovenstaand, aangaande één van de moderatoren volledig gesmolten.
Daarom geen "lawine van woorden" meer.
En laat ik het hierbij. Maar in dit opzicht ben ik het dus met Bert, Frank en John eens. Ik zie dat Toine ook nog gereageerd heeft, met hem ben ik het ook eens.
Heel soms zal ik misschien toch nog reageren, zoals hier. En natuurlijk lees ik bijna alle posts nog steeds aandachtig door.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
Bewerkt door New in town op 13/01/2014 18:36:16 |
|
|
PieteMan
Average Member
449 berichten |
Geplaatst - 13/01/2014 : 18:33:57
|
Inderdaad kan een nieuw Forum genaamd "de Bar" een zeer positieve uitwerking hebben op de andere Tyros 2-5 Forums. Op die manier kan men juist de off topics en de te grappige opmerkingen in die forums doen minderen. Het valt op dat het hier alleen nog maar erg actief is op de Tyros 5 Forum met vooral wat die niet kan en wat wel. De overige forums zijn nu aan het doodbloeden. Nogmaals met alle respect, hou je niet van een grapje blijft dan vooral in je eigen forum, maar geeft de leden die wel graag een gezellige ontmoeting plaats willen AUB de ruimte in een eigen Forum alwaar ze over muziek kunnen praten met daarbij de voor hun lollige opmerkingen zonder een hijgende politieagent in hun nek. Vind het triest dat deze tot diep in de nacht elke komma, punt wijziging in een reactie in de gaten houdt.
Teveel negatieve reacties op Wezep zal het ook niet goed doen !
Onze Politieagent alhier zal ook dit draadje wel snel verwijderen
Groet Bert |
Bewerkt door PieteMan op 13/01/2014 19:09:09 |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 13/01/2014 : 18:39:35
|
Dan ben ik dus niet de enige die er zo over denkt!
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 13/01/2014 : 18:46:44
|
Dat gaat ie waarschijnlijk doen Bert, onder de smoes, dat dit topic niet representatief is voor de sfeer op dit forum.
Nou dan heb ik nieuws voor hem, dat is het namelijk wèl...
Sorry, kon het niet laten.
Tyros 4 en Korg Kronos |
|
|
PieteMan
Average Member
449 berichten |
Geplaatst - 13/01/2014 : 18:54:56
|
Bericht aan dhr Oostendorp. Graag wil ik uw aandacht vragen voor de perikelingen die gaande zijn op uw Forum.
Groet Bert |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 13/01/2014 : 19:03:04
|
Henk Oostendorp,
Je moet toch vast stellen dat er nu inmiddels sprake is van meerdere klachten. En niet meer van één klacht.
Je begrijpt ongetwijfeld wel wat ik bedoel.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
|
|
PieteMan
Average Member
449 berichten |
Geplaatst - 13/01/2014 : 19:16:19
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door New in town
Dat gaat ie waarschijnlijk doen Bert, onder de smoes, dat dit topic niet representatief is voor de sfeer op dit forum.
Nou dan heb ik nieuws voor hem, dat is het namelijk wèl... Sorry, kon het niet laten. Tyros 4 en Korg Kronos
Misschien is hijzelf niet representatief en probeert die op dit forum enige macht uit te stralen ter compensatie. Zag ik vroeger op het bureau wel vaker met dat soort mannen.
Groet Bert |
Bewerkt door PieteMan op 13/01/2014 19:23:21 |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 13/01/2014 : 19:29:53
|
Dit onderwerp moet u heel snel lezen! Anders is het weg gehaald!
|
|
Onderwerp |
|