Ik zal maar niet vragen hoe het met de string van je vrouw was, Toine, want dat zal ze wel niet met ons willen delen, hahaha. Maar mijn strings onder Right 3 staan inderdaad op -1. Ik heb de tips en mogelijkheden die hier allemaal aangedragen zijn uitgeprobeerd. Zo heb ik de Master Compressor wat teruggedraaid zodat hij niet meer teveel in het rode komt en niet meer in de Gain Reduction. En ik heb er inderdaad ook veel Sustain en galm in zitten. Dat doe ik voor mijn half dove oren. Geluid klinkt altijd dof in mijn oren doordat ik hoge tonen niet goed hoor. Veel galm en sustain klinkt dan prettiger. Vooral in de koptelefoon. Maar dat kan inderdaad een storende factor zijn. Ik heb het geprobeerd zonder sustain. Dan klinkt het iets minder "vals". Maar toch hoor ik iets "raars". Alsof het niet helemaal zuiver is. Ik heb een MIDI opgenomen van het eerste couplet. De 1e keer zoals ik het speel. De 2e keer met Right3 uit (de -1 strings) en de 3e keer de Sustain en de Harmony/Echo ook uit. Maar misschien ligt het toch aan mij en mijn onwillige oortjes. Hier is de MIDI: Love Story MID