Auteur |
Onderwerp |
bonfire
Average Member
242 berichten |
Geplaatst - 29/01/2014 : 18:11:47
|
ik las eerst als je sex wilt koop je die...................maar wat je dan met een trompet moet??????? :-):-) |
|
|
Gerhard
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 08/02/2014 : 06:59:30
|
Allereerst ik ben net vandaag toegetreden tot het forum. Hoop er een heleboel van te leren want ik ben maar een amateurtje. Het interresseerd mij niet wat anderen vinden van Klaus Wunderlich of Peter Baartmans, jimmy Smit en andere bekende orgel/keyboard iconen.Ok niet is de sound echt of niet echt, zolang het het maar de sound benadert wat ik ervan verwacht. Iedereen heeft zijn Eigen smaak. Ik ben gek op Klaus, maar zeer zeker ok Peter. Je kunt geen appels vergelijken met peren. For sure ik heb heel heel veel plezier met mijn tyros 4 en nu tyros 5. Geen minut spijt dat ik wat moeite moest doen om T5 van Oostendorp naar Indonesie te krijgen. Hier is hij nog niet in de verkoop. Laat anderen maar zeuren, doet me niks ik geniet van de dem's en van mijn Eigen tyros. Gerhard Bekasi-Jakarta |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 08/02/2014 : 07:26:11
|
Hallo Gerhard,
Allereerst natuurlijk welkom op dit forum. En natuurlijk hopen we dat jij net zo van de Tyros 5 geniet als wij dat doen. Bijzonder dat je de eerste in Indonesie bent met een Tyros 5. Op die manier ben jij straks een icoon in dat verre land. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
bonfire
Average Member
242 berichten |
Geplaatst - 08/02/2014 : 08:10:32
|
Adoe......kan je er krontjong muziek op spelen ja,...........? Welkom hier |
|
|
bonfire
Average Member
242 berichten |
Geplaatst - 08/02/2014 : 08:25:01
|
ik heb net op YT krontjong muziek zitten luisteren.....ik weet niet hoe het komt maar als ik die muziek hoor stromen de tranen over mijn wangen............Ik denk dat het komt door de verhalen van mijn vader over dat prachtige land.Ik zal er nooit komen §kan ABSOLUUT NIET tegen dat vochtige klimaat) |
|
|
Gerhard
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 08/02/2014 : 08:58:12
|
Allereerst bedankt voor de reaktie, en dat zo vroeg in de morgen in Nederland en nog wel op zaterdag. Ja je kunt er krontjong op spleen er zijn hier styles op de vorige tyros uitgave als ik me niet vergis. Ik vind het alleen moeilijk spleen, maar heerlijk om naar te luistern om just to relax. Weet zeker dat niet iedereen ervan houd, Zeg nooit , "nooit"Vakantie hier is echt om aan te raden en ik garandeer in de droge moeson, heb je geen last van vochtig klimaat. Wel warm maar met het zeewindje aan het strand of ergens in de Bergen geen last. Geloof me! |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 08/02/2014 : 11:05:18
|
Gerhard Welkom op dit forum.
Grt. Frans
|
|
|