Auteur |
Onderwerp |
bonfire
Average Member
242 berichten |
Geplaatst - 29/01/2014 : 18:11:47
|
ik las eerst als je sex wilt koop je die...................maar wat je dan met een trompet moet??????? :-):-) |
|
|
Gerhard
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 08/02/2014 : 06:59:30
|
Allereerst ik ben net vandaag toegetreden tot het forum. Hoop er een heleboel van te leren want ik ben maar een amateurtje. Het interresseerd mij niet wat anderen vinden van Klaus Wunderlich of Peter Baartmans, jimmy Smit en andere bekende orgel/keyboard iconen.Ok niet is de sound echt of niet echt, zolang het het maar de sound benadert wat ik ervan verwacht. Iedereen heeft zijn Eigen smaak. Ik ben gek op Klaus, maar zeer zeker ok Peter. Je kunt geen appels vergelijken met peren. For sure ik heb heel heel veel plezier met mijn tyros 4 en nu tyros 5. Geen minut spijt dat ik wat moeite moest doen om T5 van Oostendorp naar Indonesie te krijgen. Hier is hij nog niet in de verkoop. Laat anderen maar zeuren, doet me niks ik geniet van de dem's en van mijn Eigen tyros. Gerhard Bekasi-Jakarta |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 08/02/2014 : 07:26:11
|
Hallo Gerhard,
Allereerst natuurlijk welkom op dit forum. En natuurlijk hopen we dat jij net zo van de Tyros 5 geniet als wij dat doen. Bijzonder dat je de eerste in Indonesie bent met een Tyros 5. Op die manier ben jij straks een icoon in dat verre land. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
bonfire
Average Member
242 berichten |
Geplaatst - 08/02/2014 : 08:10:32
|
Adoe......kan je er krontjong muziek op spelen ja,...........? Welkom hier |
|
|
bonfire
Average Member
242 berichten |
Geplaatst - 08/02/2014 : 08:25:01
|