Auteur |
Onderwerp  |
|
Frits
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 14/02/2014 : 16:39:05
|
Nadat ik de kabel heb aangesloten, en op musicfinder ingedrukt houd en de Powerknop aanzet, zou je toch een scherm moeten krijgen, in de laptop, nog na lang wachten is dit niet het geval!!, Ik draai op windows7, heeft er iemadn hier een verklaring voor |
|
eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten |
Geplaatst - 14/02/2014 : 16:55:28
|
het schermpje krijg je normaal gezien op de Tyros, dan via "verkenner" of "deze computer" het station op de laptop opzoeken; indien goed geïnstalleerd ! handleiding vermeld : tyros "uit" , PC "aan", USB-kabel in USB-poort van PC, andere eind van kabel in poort "USB to HOST" op achterkant van Tyros; USB kabel = aan een kant platte rechthoekige stekker en ander kant vierkante stekker. Tyros opstarten met simultaan "Musicfinderknop" ingedrukt en eerste keer moet PC de driver installeren. Met mijn Tyros1 ging dit vroeger vrij snel, nu met Tyros5 duurt het toch een vijftal minuutjes eer het station op de PC zichtbaar is. VrGr eddy
|
 |
|
Frits
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 14/02/2014 : 18:50:24
|
Ik krijg inmiddels Unknown Device, op laptop, hoor wel een bling bling, |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 14/02/2014 : 20:17:39
|
Frits.
Klopt het dat je een Tyros 1 hebt??
Op de tyros 1 zit standaard geen hardeschijf ingebouwd. en is dus gewoon een losse hd die erin is gezet. Dus heb je niks te maken met drivers voor/van de tyros want die zijn er niet ook kun je het niet aansluiten zoals eddy schreef.
Of je moet een andere tyros hebben, dan wordt het verhaal anders.!
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
 |
|
theplayer
Moderator

3025 berichten |
Geplaatst - 14/02/2014 : 22:05:39
|
Hallo,
De Tyros1 kon dit pas na update 1.20 of later. Controleer eens welke versie de software heeft. Je hebt er geen drivers voor nodig, want eigenlijk gaat de Tyros dan gewoon werken als een externe harddisk / USB-stick. In verkenner moet de Harddisk van de Tyros zichtbaar worden. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
 |
|
eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten |
|
Frits
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 15/02/2014 : 14:03:43
|
Ik heb idd de versie 1.20,
maar niet de cd-rom, ik had begrepen dat niet nodig was, ik was laatst bij een collega hier was namelijk geen probleem ik vermoed dat mijn laptop niet op orde is? |
 |
|
eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten |
|
Frits
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 15/02/2014 : 23:50:53
|
hallo Eddy,
ik krijg het USB-HDD-modus-venster te zien op de tyros, heb 4 usb verbindingen, alle 4 geprobeert, geen effect gehad.
Ja er zit een HHD in de Tyros?,
ik ga morgen nog ff worstelen met een andere pc?,
Ik hou jullie op de hoogte, |
 |
|
theplayer
Moderator

3025 berichten |
Geplaatst - 16/02/2014 : 07:00:58
|
Hoi Frits,
Let er wel op bij het aansluiten, dat je altijd alles uit hebt staan. Dan pas de kabel aansluiten op de Tyros. Het kwam bij de Tyros1 nogal eens voor dat als je alles aan had staan tijdens het aansluiten, de USB-poort het begaf. Ook dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
 |
|
|
Onderwerp  |
|