Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Styles andere merken gebruiken in Tyros2
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

corvdh
Average Member

300 berichten

Geplaatst - 03/11/2005 :  20:13:18  Toon profiel  Bezoek de homepagina van corvdh  Reageer met citaat
Kan de tyros2 ook overweg met styles uit andere keyboards?
Ik heb nu nog een technics kn7000 maar als ik besluit de overstap te maken zou het leuk zijn als ik mijn zelfgemaakte en presset styles kon overzetten naar de tyros2.

Bewerkt door corvdh op 03/11/2005 23:23:51

n/a
deleted

10 berichten

Geplaatst - 03/11/2005 :  23:52:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Dat wordt converteren geblazen....
Naast je eigen styles even de vraag of de KN7000 styles nou wel opgewassen zijn tegen de gloednieuwe Tyros 2 natuurlijk. maw, wíl je dat wel echt en ga je er gebruik van maken ? De T2 heeft allemaal zulke mooie uitgebalanceerde styles...daar kun je nooit tegenop converteren.
Ga naar bovenaan de pagina

corvdh
Average Member

300 berichten

Geplaatst - 04/11/2005 :  00:49:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van corvdh  Reageer met citaat
Ik ga ze natuurlijk niet allemaal converteren maar in iedergeval wel mijn eigen gemaakte styles.
Alleen de styles in de kn7000 zijn anders ingedeeld en vraag mij dus af of het wel gaat.
Zo bestaat een style uit 2 keer een intro / ending (min. maj. accoorden appart dus eigenlijk zijn dit al 4 intro's en 4 endings), 4 variaties per style en 2 fillins per variatie.
Dit is bij de tyros2 toch iets anders dacht ik.
Er word dus software meegeleverd om styles te converteren begrijp ik?

Soneg
Advanced Member

1659 berichten

Geplaatst - 04/11/2005 :  08:50:02  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Converterings software zit er niet bij,dan zal je EMC style works moeten aanschaffen,mijn ervaringen hierme zijn niet echt super, kan beter je geld investeren in evt benodigde songstyles.
Op div sites op het net zijn trouwens ook veel styles te downloaden van de technics.

Groet,
Arno,
(vroeger ook technics gehad)

T-Rossie
Moderator

3293 berichten

Geplaatst - 04/11/2005 :  11:47:37  Toon profiel  Reageer met citaat
Ben het eens met Hans en Arno :
Waarom converteren als je zo'n schitterende 'doos' met fantastische styles hebt?

lacobo
Average Member

245 berichten

Geplaatst - 04/11/2005 :  12:44:53  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lacobo  Reageer met citaat
Kijk even op http://www.psrtutorial.com/Files/KBtechkn7.html een duizelingwekkend aantal style conversies van de '7K

Bert

corvdh
Average Member

300 berichten

Geplaatst - 04/11/2005 :  22:07:52  Toon profiel  Bezoek de homepagina van corvdh  Reageer met citaat
Goeie site, bedankt voor de tip.

Nog even een klein vraagje:
Uit hoeveel delen bestaat een tyros2 style eigenlijk en zijn deze afzonderlijk in volume te regelen?

Een kn7000 style bestaat namelijk uit 8 delen (2x drums, 1x bas en accomp. 1 t/m 5), als je een style te druk vind zet je gewoon een deel uit of zachter in volume en dat vind ik wel handig.

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 04/11/2005 :  22:48:26  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
De T2 heeft ook 8 delen styles, en zijn elk in volume te regelen. Je kunt de delen aan/uit zetten via [CHANNEL ON/OFF] en je kunt het volume regelen via de [MIXING CONSOLE] knop (zitten naast elkaar, naast de registratiebanken.)
De channel on/off is makkelijk als je snel een deel aan of uit wilt zetten, wil je een deel harder of zachter zetten, gebruik dan de mixing console

Groet,
Martijn
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000