Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Harddisk controle
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

tyrosfan
New Member

33 berichten

Geplaatst - 25/02/2014 :  22:16:30  Toon profiel  Bezoek de homepagina van tyrosfan  Reageer met citaat
Ik wil graag de info die op de harddisk van mijn tyros 3 staat, overzetten naar een usbstick, maar hoe pak ik dat aan?

Glunder, wanneer je speelt.....

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 26/02/2014 :  10:12:59  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hoi tyrosfan,

Ik denk dat je dit het makkelijkst via je PC kunt doen. Zorg er wel voor dat je een USB stick hebt die groot genoeg is natuurlijk.
De standaard hardeschijf van een T3 is 80 GB als ik het mij goed herinner.

- Sluit de T3 aan op je PC met behulp van een USB kabel (zorg ervoor dat je Tyros uit staat).
- Zet de Tyros aan, en houd tegelijkertijd de Music Finder knop ingedrukt.
- De Tyros wordt nu opgestart in USB-Transfer mode, waardoor de hardeschijf extern benaderd kan worden door de PC.
- Sluit je USB stick aan op je PC
- Nu kun je alles van de harde schijf kopiëren zoals je normaal gesproken zou doen met andere bestanden op de PC.

Groet,
Martijn



Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.
Ga naar bovenaan de pagina

tyrosfan
New Member

33 berichten

Geplaatst - 26/02/2014 :  21:03:55  Toon profiel  Bezoek de homepagina van tyrosfan  Reageer met citaat
Nu is alleen het probleem, dat hij in windows 8 niet herkend wil worden, ook niet na installatie van de nieuwe driver, en daar krijg ik jeuk van achter mijn oren.

Glunder, wanneer je speelt.....
Ga naar bovenaan de pagina

laakies
Advanced Member

1613 berichten

Geplaatst - 26/02/2014 :  21:57:34  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Het duurt wel even voordat de tyros HD herkent wordt op je pc.
(5 minuutjes)

Anders kijk eens even op DIT topic.

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio
Bezoek eens mijn website:
www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000