Auteur |
Onderwerp |
|
hotel135
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 04/03/2014 : 08:47:52
|
Wie kan mij helpen hoe ik de bestanden <mfd> van Marco Riedijk kan uitpakken. Gisteren voor mijn Tyros 3 e.e.a. binnen gehaald. Echter ik krijg ze niet uitgepakt. Gr Herman |
Bewerkt door hotel135 op 04/03/2014 09:21:29 |
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 04/03/2014 : 11:32:15
|
MFD bestanden kan je niet uitpakken, dien kan je inladen vanaf de HD, of van een stick.
Grt. Frans
|
|
|
hotel135
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 04/03/2014 : 12:19:58
|
Hoi Frans dank voor je reactie. Alleen als ik het binnen gehaalde bestand op een USB stick zet. En hem in mijn tyros 3 stopt ziet hij niets van de binnen gehaalde bestanden. Wat moet ik dan doen en wat doe ik dan verkeerd gr Herman citaat: Oorspronkelijk geplaatst door F.van Holten
MFD bestanden kan je niet uitpakken, dien kan je inladen vanaf de HD, of van een stick.
Grt. Frans
|
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 04/03/2014 : 12:42:12
|
Hallo Herman,
Die mfd bestanden zijn voor de musicfinder. Je moet dus de musicfinder openen. Dan druk je op files, ga je naar de bestanden en selecteer je er een. Je krijgt dan de vraag of je de file wilt toevoegen (append) of wilt vervangen(replace) Op die manier kun je een andere musicfinder laden. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
hotel135
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 04/03/2014 : 18:21:52
|
Hallo Frans, Je heb mij geweldig geholpen mijn dank is groot hiervoor Top, gr Herrman
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
Hallo Herman,
Die mfd bestanden zijn voor de musicfinder. Je moet dus de musicfinder openen. Dan druk je op files, ga je naar de bestanden en selecteer je er een. Je krijgt dan de vraag of je de file wilt toevoegen (append) of wilt vervangen(replace) Op die manier kun je een andere musicfinder laden. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite
|
|
|
|
Onderwerp |
|