Auteur |
Onderwerp |
toetsenclub
Junior Member
97 berichten |
Geplaatst - 10/03/2014 : 16:55:42
|
Vanaf nu ook Nederlandstalige songs in Repertoire Finder. ( Gratis Registratie's )
Bespaar tijd en laat de Repertoire Finder het lastige werk doen. De nieuwste Tyros5 zitten boordevol met honderden geluiden en stijlen. Hierdoor kan het soms veel tijd kosten om de beste combinatie voor een song te vinden.
Zoek naar songs op titel of op artiest ? Met een voortdurend groeiende database is de Repertoire Finder ontworpen om u te helpen te vinden waar u naar zoekt.
In Repertoire Finder app kan je zien welke instrumenten gebruikt worden.
De sectie knop 'What's new' houdt u op de hoogte van de nieuwste songs die aan de database zijn toegevoegd.
Toetsenclub heeft aantal registratie's online gezet in Repertoire Finder. Zoals mooie Versie van'El Condor Pasa' nummers van Andy Borg, frans bauer, Jannes e.z.v. Deze kan je allemaal gratis downloaden. En wekelijks zetten we er veel meer nieuwe titels er bij,
Veel speel plezier
Repertoire Finder is app voor Apple Iphone en Ipad.
http://www.toetsenclub.nl |
Bewerkt door toetsenclub op 10/03/2014 16:57:38 |
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 10/03/2014 : 17:35:43
|
weinig gratis te downloaden op je site of je moet zeker eerst lid worden?? voor 45 euri
Lijkt wel reklame.....
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 10/03/2014 : 17:49:37
|
citaat: [i] Lijkt wel reklame.....
Sterker nog ,Het IS Reclame
Soryt
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 10/03/2014 : 17:57:19
|
Tja staat het er beetje onduidelijk geschreven.
Die app is al een lange tijd beschikbaar....
maar helaas ik heb geen Ipad dus voor mij gaat het over.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
|
|
toetsenclub
Junior Member
97 berichten |
Geplaatst - 10/03/2014 : 18:05:31
|
Dat onduidelijk zal wel mee vallen. Lezen zal meer het probleem zijn, Er staat duidelijk dat vanaf vandaag ook Nederlandse titels gratis verkrijgbaar zijn. ( waren nog weinig titels beschikbaar en al helemaal geen nederlandse ) we hebben hier veel tijd in gestopt en je kan gratis downloaden. Blijkbaar willen mensen altijd zeuren over wel niet reclame, Het is ter informatie voor mensen die leuk vinden om iets gratis te downloaden.
mensen zouden elkaar meer in waarden moeten laten, niet altijd lopen zeuren op alles, Maakt ook niks uit hoe iemand ook speel, beginners, gevorderden als je maar plezier in je instrument heb.
|
Bewerkt door toetsenclub op 10/03/2014 18:23:39 |
|
|
willem63
Junior Member
74 berichten |
Geplaatst - 10/03/2014 : 23:28:09
|
@toetsenclub,
Bedankt voor de mooie registraties. Ik waardeer het dat jullie deze registraties gratis beschikbaar stellen via de repertoire finder app. (Ik heb even op jullie site gekeken en ik zie geen reclame :) Het is een keuze van Yamaha om voorlopig alleen muziek apps via Apple hardware beschikbaar te stellen. Ik moet zeggen dat het er wel mooi uitziet met de originele platenhoezen. De app stuurt de registratie draadloos naar je keyboard en het staat gelijk goed ingesteld. Wil je de registratie op je keyboard behouden dan moet je nog even saven. Het werkt perfect.
Gr,
Willem |
|
|
toetsenclub
Junior Member
97 berichten |
Geplaatst - 10/03/2014 : 23:42:50
|
@Willem bedankt voor je relatie, Voor Tyros gebruikers als u daar doen we het voor. Bedankt !
Komen regel matig nieuwe registraties bij. |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 11/03/2014 : 08:16:06
|
U heeft ze zeker niet voor de Tyros 3 ? Zomaar een vraagje.....
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
|
|
Tyros5frans
Average Member
138 berichten |
Geplaatst - 11/03/2014 : 13:46:44
|
Het is zo jammer heb geprobeerd te downloaden maar het gaat niet. allea in gevuld maar er komt geen app te voor schijn. Niet in ituns en ook niet in google, krijg alleen een wit vlak in beeld. Zelf het https adres op de site doet het niet, kan daar niet door verwezen worden naar de ituns site. Erg jammer is dat.
tyros5frans
|
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 11/03/2014 : 15:39:54
|
Hey Frans,
Het is een app die alleen werkt op ipad of iPhone, je kan die allen maar laden via de app store van Apple. Zonde maar zo is het nu eenmaal.
Groetjes, Guy
Tyros 5 - 76, MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, MOX 6 - HS80m, ipad 4 Forscore , Igrandpiano, Galileo,repertoire, cubasis, organ +, Garageband, saple tank, nanaloge, mobile sec en audiobus. |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 11/03/2014 : 16:05:10
|
@Guy,
Je moet nog wel wat bij kopen hoor, die tweede regel moet ook nog vol!
|
|
omer
Average Member
177 berichten |
Geplaatst - 11/03/2014 : 16:53:39
|
Toetsenclub, als je het dan toch doet voor de mensen met een Tyros. Dan zou het mooi zijn, zonder I-Pad of I-Pod, zodat wij met allen hier iets zouden aan hebben. Wij zeuren niet, wij stellen alleen maar vast, Omer |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 11/03/2014 : 17:17:18
|
Dit is niet nieuw, bestaat al langer zie: http://usa.yamaha.com/products/apps/repertoire_finder/?mode=model
Die toetsenclub doet net of hij deze app zelf heeft uitgevonden/ontwikkelt, echter is er alleen maar gelobbyd zodat er wat enkele Nederlandse Titels beschikbaar gaan komen, wat natuurlijk ook GOED werk is.
Enne ik kan goed lezen hoor
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 11/03/2014 : 18:18:06
|
@ Toine,
Ik heb al die brol er bij geplaatst omdat ik het gebruik en als iemand hulp nodig heeft voor één van die dingen ze bij mij misschien terecht kunnen.
Ik heb al enkele collega's kunnen helpen die een persoonlijk berichtje stuurden omdat hun vraag niet makkelijk te plaatsen was onder het Yamaha Tyros verhaal.
Schijnbaar komt het toch een beetje fout over, als ik even meer tijd heb zal ik er een hoop af halen, is niet de eerste keer dat er een reactie op komt ( wel niet slecht bedoeld weet ik wel, maar ik wil ook niet als een bluffer overkomen)
Buiten de instrumenten kosten die dingen maar een paar EUR en een ipad hebt. Dus financieel is dat niet zo belangrijk als het er uit ziet.
Slukes Guy
Tyros 5 - 76, MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, MOX 6 - HS80m, ipad 4 Forscore , Igrandpiano, Galileo,repertoire, cubasis, organ +, Garageband, saple tank, nanaloge, mobile sec en audiobus. |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 11/03/2014 : 18:54:59
|
Was maar een geintje hoor.....
Vond het wel grappig zo 1,5 regel vol met accessoires
|
|
h.garnier
Average Member
181 berichten |
Geplaatst - 11/03/2014 : 19:40:24
|
Ik ben ook iemand dieniet beschikt over een ipad of iphone. testemin wel een android tablet en windows7 pc...... jammer .......maar om nu een iphone te kopen.....om software te gebruiken......of musicfinder.....ik denk dat de mensen zonder iphone deze mogelijkheden te lief moeten nemen, en gewoon lekker muziek moeten spelen en internet moeten vergeten. Voor de mensendie wel een iphone of ipad bezitten, wens ik hun toch veel succes en plezier met die app |
|
|
Onderwerp |
|