Auteur |
Onderwerp |
n/a
deleted
16 berichten |
Geplaatst - 16/03/2014 : 10:16:35
|
Goedemorgen
Hoe werkt yamaha repertoire Finder wireless De app ziet mijn Tyros 5.Hoe krijg je de regristratie op de Tyros 5? Zou iemand mij kunnen helpen.Alvast bedankt
Cock
Cock |
|
caroline
New Member
21 berichten |
Geplaatst - 16/03/2014 : 11:21:52
|
Je drukt op de homepage van de app op het nummer wat je wil hebben. Dan kom je op de volgende pagina van het nummer en je drukt op het vierkantje met daarin de tekst All registration banks. Daarna zet de app hem over naar de t5 en kan je hem oproepen onder de registraties, maar dan op de HD. Je kan hem van daaruit opslaan en gebruiken. Je krijgt dan op de ipad ook te zien welke instrumenten er gebruikt worden onder de nummers van registraties. Succes ermee.
groetjes Caroline |
|
|
n/a
deleted
16 berichten |
Geplaatst - 16/03/2014 : 11:31:10
|
Carolien dank je voor de uitleg.
Cock |
|
|
Tyros5frans
Average Member
138 berichten |
Geplaatst - 21/03/2014 : 10:24:22
|
Werkt goed deze repertoire Finder , heb bijna al de nummer op de HD staan van mijn T5. Hopelijk zet de toetsenclub er nog meer op die je gratis kunt op halen, Ook het zoeken naar andere artiesten werkt goed alleen daar zijn nog geen regestraties voor gemaakt,hopelijk komt dat nog in de toekomst. M.V.G. Frans T5,E-mu 61 toets,V-Machine,M-audio 61 toets, of te wel de draak kijk maar naar foto's op dit forum (bij kijk maar bij thuis bladzijde 11al hier).
|
Bewerkt door Tyros5frans op 21/03/2014 10:30:42 |
|
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 21/03/2014 : 11:15:24
|
Caroline,
Dank voor je uitleg. Heb je instructies gevolgd. Zie op de iPad dat reg. gedownload (via WiFi) zijn maar vind ze niet op de Tyros5 Waar op de HD zou ik ze moeten vinden?
Bvd voor je hulp.
Groet Niek |
|
|
caroline
New Member
21 berichten |
Geplaatst - 21/03/2014 : 22:16:53
|
Niek
Je vind ze onder de registraties.
Groetjes caroline |
|
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 22/03/2014 : 18:47:54
|
Caroline,
Dank jer wel. Kan ze echter niet vinden ook niet onder regs.
Groet Niek |
|
|
caroline
New Member
21 berichten |
Geplaatst - 22/03/2014 : 19:24:01
|
Niek,
Je zet de song over naar de T5 via all REGISTRATION BANKS. Je ziet op je T5 dat de ipad de gegevens overzet naar je T5. Als je op het beginscherm registraties rechtsonder opent krijg je je user geheugen. je gaat dan naar de HD. Dan onder menu 1 op edit drukken en dan moeten ze daar verschijnen. Vanuit daar kan je ze dan opslaan op je HD onder je eigen mapje.
Hopelijk lukt het nu wel.
Succes Caroline |
|
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 23/03/2014 : 19:59:53
|
Caroline,
Dank je wel. Het is niet gelukt, dus doek ik iets ik verkeerd. Ga het even uitzoeken.
Nogmaals dank Niek |
|
|
Tyros5frans
Average Member
138 berichten |
Geplaatst - 02/04/2014 : 12:14:09
|
Hallo; Er zijn weer nieuwe registratie op repertoire Finder . Zoals Elvis,dit keer geen Nederlandse maar die kun je nog opzoeken. Groetjes Frans
|
|
|
JanBos
Junior Member
99 berichten |
Geplaatst - 02/04/2014 : 19:14:11
|
Carolien, net als Cock zie ik als ik op de knop All Registration druk wel snel een mededeling op het scherm van de Ipaid dat de bank gedownload wordt. De bank komt niet tevoorschijn op het klavier van de Tyros5 en als ik op de harddisk kijk of de registratie daar staat: niets te vinden.
Volgens jou moet het zo werken maar ja bij mij en Cock niet.
Alle registers openen voor muziek. |
|
|
h.garnier
Average Member
181 berichten |
Geplaatst - 02/04/2014 : 20:26:43
|
Ik doe het volgende:
Ik open een song en de register wordt op de iPad getoond en naar de tyros gestuurd. Als je dan rechtsonder drukt om een register op te roepen,op je tyros, zie je onderaan save, copie, name etc. Ik druk dan op save, ga naar de harde schijf naar een map naar wens, geef het register een naam en save het register. Als je het goed hebt gedaan en je roept dat register opnieuw op dan zijn het de instellingen die je via de iPad hebt binnen gekregen. Op het scherm van de iPad zie je het register niet meer. Ga naar home op de iPad, kies een ander song en daar wordt het register weer van getoond en wordt deze ook weer naar de tyros gezet, in het user tab Handel dan weer zoals hierboven beschreven.
succes |
|
|
garben
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 11/09/2015 : 20:04:42
|
Wie helpt mij uit de brand. Ik heb een Clavinova 509 en een I- pad , irig midi interface en repertoire van Yamaha maar ik krijg het niet werkend. Midi werkt perfect op alle andere apps.
Bert |
|
|
Zofman
Junior Member
71 berichten |
Geplaatst - 11/09/2015 : 20:34:57
|
Moet je wel even meer vertellen over wat er mis gaat.... Jan
Borysthenes de Alaan was ook een taai ros |
|
|
garben
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 11/09/2015 : 20:46:29
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Zofman
Borysthenes de Alaan was ook een taai ros
|
|
|
garben
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 11/09/2015 : 20:49:25
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door garben
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Zofman
Borysthenes de Alaan was ook een taai ros
Hoi Jan,
Wat er mis gaat is dat de iPad de cvp niet ziet, blijft de melding geven : please connect your cvp to a LAN of wireless LAN
|
|
|
Onderwerp |
|