Er is al het e.e.a. geschreven over het mogelijke aansluiten van een IPAD, het gebruik maken van garageband etc. Echter mijn vraag is de volgende.....ik gebruik diverse song midifiles die ik afspeel met score display op mijn Tyros. Dit werkt uitstekend temeer de score vooruitgaat in de melodie. Het display van de IPAD is echter iets groter dan het display van de Tyros4 dus dacht ik eraan om de score te laten spelen via de IPAD. Is hier een mogelijkheid voor? Ik weet dat ik ook een externe monitor kan aansluiten op Tyros VGA, maar wil juist de IPAD gebruiken. Deze heeft echter geen VGA in of dergelijke, dus het zal moeten gaan via Midi..... wie heeft kennis en raad met mijn vraag?
bedankt voor de reactie. nu bestaan er diverse aansluit kabels voor de Ipad en een USB is er een van. Maar hoe weet de Tyros4 dat de score informatie (dezelfde die je dus ziet en kunt volgen als je op de Tyros 4 de toets score bedient) dat de score ook zichtbaar is en meeloopt in de song op de IPad? neem aan dat er dan instellingen nodig zijn? zoja welke?
Datgene wat jij wilt is niet mogelijk. Je kunt wel je score via mide command op je iPad laden, maar het zal niet mee lopen zoals op het tyros scherm. Je kunt dit wel in de score opgeven aan het tempo, maar dan blijft het nog moeilijk om zowel de score op de tyros als op je iPad tegelijk te starten en synchroon te laten lopen. Zover ik weet is er nog geen software voor de iPad die dat doet wat jij wilt. Ik neem aan dat je wel weet dat in het score scherm van je tyros via setup wel de score kunt vergroten en verkleinen.