http://www.youtube.com/watch?v=FfNJFeLpzpQ SORRY dat was weer lekker bijdehand van me!!!!! Na 30 sec. zegt hij het al Op zich is dit niet mijn meest favoriete stuk van hem maar het gaat me maar om die "acht Farben"
ja ik denk.het.... voice creator gebruiken Heb ik nog nooit gedaan maar wil er toch eens mee aan de slag De reden dat ik er nog nooit mee gewerkt heb? 1 dat loopt alleen op Windows en ik heb een laptop .....dus kleine lettertjes dus niet leuk dus nooit gedaan 2 er zijn nog ZOVEEL andere dingen die ik nog steeds niet "ontdekt" heb dat dit op de achtergrond is verdwenen....
ja het is een HELE rare ik heb toentertijd ALLES wat hij had/heeft van de tyros 4 over gekocht (software,niet de T4 :-):-))...trouwens fijn zo'n systeem wat woorden zelfstandig aanvult....ik las het nog eens over toen ik het getypt had...stond er ipv over gekocht overgekookt:-):-) Maar het is me niet allemaal even duidelijk wat ik nu precies heb.......als je hem wat vraagt krijg je antwoordnen als "snap je het nu "NOG" niet....mijn zoon van 10 begrijpt het allemaal wel....." dus dat schiet niet op die klangFARBEN dat zijn de layers volgens mij dus de verschillende klankeen(voices) over/door elkaar