Auteur |
Onderwerp |
|
cmjbartels
Starting Member
2 berichten |
Geplaatst - 27/03/2014 : 23:29:30
|
Hallo, Ik heb het volgende probleem met mijn Tyros 4: Tijdens het spelen loopt hij plotseling vast. Hij reageert dan niet meer op geen enkele toets. Na het keyboard een minuut of tien uitgezet te hebben, doet hij meestal weer. Dan hetzelfde probleem na 1 of 2 dagen. Ook al een paar keer "reset system" gedaan, helpt niet. Weet iemand wat hier aan te doen? |
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 28/03/2014 : 07:54:15
|
Da's mooi vervelend.
Je kunt het beste de reparatiedienst bellen van een goede muziekzaak in de buurt.
Als je al een aantal keren gereset hebt is er iets anders aan de hand.
Misschien dat de processor van de interne computer te heet wordt en dan uitslaat, dus te weinig koeling krijgt.
Gewoon een even gaan bellen, want dit is geen instellings fout. ben wel benieuwd wat de oorzaak is, wil je ons dit ook laten weten....
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
|
|
cmjbartels
Starting Member
2 berichten |
Geplaatst - 28/03/2014 : 08:44:19
|
Ok, bedankt voor je reactie. Je hoort nog van me.
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Da's mooi vervelend.
Je kunt het beste de reparatiedienst bellen van een goede muziekzaak in de buurt.
Als je al een aantal keren gereset hebt is er iets anders aan de hand.
Misschien dat de processor van de interne computer te heet wordt en dan uitslaat, dus te weinig koeling krijgt.
Gewoon een even gaan bellen, want dit is geen instellings fout. ben wel benieuwd wat de oorzaak is, wil je ons dit ook laten weten....
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros
|
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 03/04/2014 : 17:58:33
|
Of een Tyros 5 gaan halen!
Groetjes John Tyros 4 xxl |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 06/04/2014 : 20:49:40
|
Klinkt helaas als een hardware probleem. Misschien als hij warm wordt raakt er een contactje los?
Zoek naar een manier om het betrouwbaar te reproduceren, en bel dan met je muziekhandel voor een reparatie.
Succes,
Maarten |
|
|
Daysan
Average Member
163 berichten |
Geplaatst - 06/11/2014 : 19:46:30
|
Dit zelfde probleem heeft een kennis van mij ook gehad. hij belde mij, ik woon in de buurt bij hem, ben gaan kijken. en wat hij deed dat was nooit afwachten als het keyboard was aan het opladen, en bij ik noem maar wat als hij een style in de mappen ging zetten, moest hij ook wachten, die melding komt niet voor niets, maar dan was hij al aan het duwen, en ja hoor de boel liep vast
toen heb ik hem uitgelegd dat hij altijd moest wachten tot de medling klaar was. en vanaf die tijd heeft hij het niet meer.
heb jij soms ook eens op iets zo gereageerd? is maar een idee wat in me op kwam door die kennis van mij
gr Elly
Muziek is mijn Passie. Yamaha PSR 9000-Tyros3
http://keyboard-registraties-ellydriessen.jouwweb.nl/ |
|
|
|
Onderwerp |
|