Ronde
New Member
20 berichten |
Geplaatst - 07/11/2014 : 19:29:16
|
Hallo allemaal,
Ik zag dat er voor de tyros4 sounds van een Duitse firma: www.tastensounds.de te koop zijn, met Wersi klanken van Klaus Wunderlich.
Is iemand die dit al heeft en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Wat ik tevens niet goed in beeld krijg is dat zij zeggen dat het samples zijn en ook weer praten over sounds. Ik zag dat bij de Yamaha Tyros sounds toch midibestanden zijn. Ze geven uitleg dat je de sounds in het geheugen moet laden en minimaal 512 MB moet zijn. Nu weet ik dat de Tyros die ik van Marcel heb overgenomen een 1 TB harddisk erin heeft en ook een 2 GB geheugenmodule.
Mijn vraag verder is dan ook, zijn dit nou midibestanden, registraties of sounds (wat dat ook moge zijn).
Kan iemand van jullie mij wellicht iets meer duidelijkheid geven.
Met muzikale groet, Frank
PS (13-11-2014) Gezien de goedbedoelde 'aanbiedingen' per PM en/of directe e-mail waarin mij sounds/pakketen e.d. in kopievorm tegen een zacht prijsje onderhands worden aangeboden, wil ik ter verduidelijking het volgende toevoegen/berichten, dat uit bovenstaand bericht niet de indruk gewekt mag worden dat ik naar gekopieerde sounds/pakketten op zoek ben en dus van een dergelijk 'aanbod' ook geen gebruik zal maken. |
Bewerkt door Ronde op 13/11/2014 08:54:49 |
|