Beste T5 liefhebbers. Wie kan er advies geven omtrent het omzetten van een bestaand T4 flashgeheugen naar T5? Moet ik bv eerst het flashgeheugen leegmaken / opnieuw formateren in de T4? het er dan uithalen en monteren in de T5? of wat is de juiste volgorde?
Ik gebruik overigens nu op mijn T4 Yamaha premium packs en eerder gekochte PEMO voices die ik allemaal wil omzetten naar de T5.
Heeft het overigens ook nut om de T4 preset styles en multipad op te slaan op een USB om die dan later te laden in T5?
Is er ook een manier om T4 musicfinder mfd om te zetten naar T5?
bedankt voor alle ondersteuning. Hoop dat ik met mijn vragen ook anderen help in het omzetten van T4 naar T5
ik vraag me af of je DUUR betaalde Pemo voices het wel /niet allemaal gaan doen op de T5......en de T4 premium packs moet je vogels mij nog een keer downloaden voor de T5 via je Yamaha account en dan wissen van de T4.je mag ze maar een keer "bezitten".Je bezit ze nl niet ,je hebt de licentie tot gebruik ervan gekocht.
Belangrijk is om een backup van je Pemovoices te maken. Dit moet je doen met de Tyros 4. Gebruik hiervoor de optie Library Save. Dan op de usb-stick laten saven. Er komt dan meteen een *.uvi file bij te staan. Die heb je n.l. nodig voor installatie naar de Tyros 5. Zoals al gezegd, de Premium Packs moet je opnieuw downloaden nadat je aangegeven hebt dat je een Tyros 5 hebt. Dan kun je met het programma Expansion Manager alle voices installeren. Dat programma zorgt er ook voor dat het geheugen geformatteerd wordt. Kijk ook op mijn site bij de Tyros 5."Premium Packs installeren". Groetjes,