Willy
Junior Member
91 berichten |
Geplaatst - 12/04/2014 : 11:09:30
|
Gisteravond een concert van Robbiedoes bijgewoond bij de Brabant Orgel en Keyboardclub. Het was in één woord gezegd FANTASTISCH. De wijze waarop Robbie de Tyros5 registreert, voices en styles bewerkt getuigd van een groot vakmanschap Daarbij zingt en laat hij de Vocal Harmony goed tot zijn recht komen. Ook de presentatie is bij hem in goede handen. Ik en ook alle andere toehoorders hebben van een geweldig muzikaal optreden mogen genieten, dat bleek ook wel uit het slot applaus. Het is voor elke Tyros5 bezitter een aanrader om eens een concert van Robbiedoes bij te wonen. Robbie nogmaals bedankt.
met muzikale groet, Willy.
|
|
robbiedoes
Average Member
281 berichten |
Geplaatst - 12/04/2014 : 12:56:09
|
Beste Willy,
Bedankt voor deze lovende woorden en leuk je gisteren gesproken te hebben. Wanneer het laatste optreden 1,5 jaar geleden is geweest, is zo'n optreden altijd weer heel erg spannend. Maar met een goede voorbereiding en oefenperiode is het een zeer geslaagde avond geworden! Al die mooie reacties die ik die avond ontvangen heb doen een mens als ik heel erg goed. Het was ook zeker leuk om in de pauzes en na afloop veel liefhebbers van de Tyros keyboard generaties te spreken en waar mogelijk zelfs nog wat tips mee te geven.
Voor volgende maand staat er weer een optreden gepland. Dat gaat natuurlijk net zo goed als gisteravond, dus ook daar zie ik met veel plezier naar uit .
Groetjes,
Robert
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 5: http://www.robbiedoes.nl = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
|
|