Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Support/contact Yamaha m.b.t. Tyros 5
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 12/04/2014 :  13:19:42  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
De Tyros 5 is al weer bijna een half jaar uit. Helaas kent het keyboard zijn gebreken door zowel softwarematige (ook wel: bugs) als hardwarematige (bijv: topic over 9,5khz pieptoon) fouten.

De communicatie met Yamaha is wat aan de lastige kant. Zo is er een weg om contact op te nemen via een contactformulier, natuurlijk kun je altijd via je leverancier schakelen (bijv. via Oostendorp). Maar ik heb altijd de voorkeur om rechtstreeks met de producent te schakelen. Dan zit er ook zo min mogelijk verstoring in de communicatie en kan ik op mijn eigen heldere manier het probleem beschrijven.

Ik ben heel erg benieuwd of er mensen zijn die contact met Yamaha hebben gehad m.b.t. Tyros gerelateerde problemen. Zo ja:
- Op welke manier is het contact geweest (e-mail/webformulier/telefoon)?
- Hoe is de vraag/het probleem door Yamaha opgelost?

Wellicht helpt dit topic ook om anderen beter en sneller de juiste weg naar Yamaha te vinden wanneer dat om welke reden dan ook niet direct mogelijk is via de dealer.

PS: Ik begrijp dat dit topic ervoor kan zorgen dat er gereageerd wordt op problemen/vragen, maar mijn verzoek is om te proberen zoveel mogelijk met een antwoord/reactie bij de kernvraag te blijven: "Hoe verliep het contact met Yamaha?".

Groetjes,

Robert

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 5: http://www.robbiedoes.nl
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Bewerkt door robbiedoes op 12/04/2014 13:20:45

Hanswiel
Senior Member

888 berichten

Geplaatst - 14/04/2014 :  09:03:13  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Hanswiel  Reageer met citaat
Hoi,

Ik heb meerdere keren,via het webformulier,contact gehad met Yamaha.
Ik verzocht ze om 2 accounts samen te voegen tot 1 account.
Een en ander verliep vlekkeloos.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde,lang leve de vreugde
Musik macht freu(n)de(n)

Website:www.tognog-music.nl
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000