| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
dave
Average Member
  
160 berichten |
Geplaatst - 30/07/2006 : 11:52:51
|
hallo,
ik heb mijn aangemeld op http://music.yamaha.com voor stylen te kopen via internet direct connection. nu moet ik me creditcard nummer doorgeven voor overmaken van die bedragen. ma ik heb helemaal geen creditcard gewoon een bankpas. wat moet ik doen om gewoon me bankpasnummer door te geven?
m.v.g dave G.
dave |
|
|
T-Rossie
Moderator
    
3299 berichten |
Geplaatst - 30/07/2006 : 12:28:13
|
Bankpasnummer doorgeven heeft volgens mij weinig tot geen zin. Als je Henk Oostendorp even belt, heeft hij vast een oplossing. |
 |
|
|
vdburch
Average Member
  
105 berichten |
Geplaatst - 30/07/2006 : 18:12:25
|
Hallo Dave,je kunt alleen maar met een creditcard betalen via bijv; de Postbank kun je die aanvragen kost ongeveer € 18 maar dat weet ik niet heel zeker meer.Gewoon even informeren. Gerard vd Burch
GJ vd B |
 |
|
|
theplayer
Moderator
    
3053 berichten |
Geplaatst - 30/07/2006 : 22:01:45
|
Hoi,
Het blijft natuurlijk belachelijk dat ik een ding moet kopen om te kunnen betalen. We worden gewoon een 'gerichte' richting heen geduwd. Sorry, maar ik ga er niet aan mee doen. Ik denk ook niet dat Henk daar een oplossing voor heeft. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Berend
Junior Member
 
82 berichten |
Geplaatst - 30/07/2006 : 22:02:32
|
Hallo,
In Januari heb ik een email ontvangen van Yamaha: quote: Dear Customer,
Thank you very much for using Tyros 2.
Currently we only accept VISA and MASTER cards for transactions on our web site. However, we are in the process of implementing a service called Click & Buy which will enable you to purchase on our site without a credit card.
Please check back with Yamaha in the coming weeks to take advantage of this new service.
Best regards,
Aki Yamaha Music Interactive, Inc. Customer Support Team
Groetjes, Berend
|
 |
|
|
dave
Average Member
  
160 berichten |
Geplaatst - 31/07/2006 : 19:22:36
|
hallo berend
ik heb zojuist vandaag precies de zelfde email gekregen. het blijft raar wel een minpuntje van yamaha.
gr dave
dave |
 |
|
|
Berend
Junior Member
 
82 berichten |
Geplaatst - 31/07/2006 : 21:01:36
|
Hoi Dave,
Vreemde gang van zaken, na ruim 1/2 jaar is er dus nog niets veranderd. Het mooie is, ik had de email verzonden via een webformulier op een Nederlandstalige website. Krijg je een keurig antwoord + vertaling in het Amerikaans terug. Ben wel benieuwd wat die 'Click & Buy' service gaat worden, op mijn Tyros 2 zit nóg steeds geen muis ;-)
Groetjes, Berend |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|