Even een test opname gemaakt van mn Motion-sound , "Leslie" speaker. Geluid mist het laaggebied, maar is dan ook gefilmd met mn foto camera. Geeft toch een aardige indruk van hoe het kan klinken. http://youtu.be/zvpHK_ufWyg
Ik heb deze motion sound speaker al 10 jaar in mn bezit,ik heb hem een tijdje in een band gebruikt in combinatie met div Hammond keys. Vorig jaar de buis van de versterker vervangen ( ja, zit een echte buis pre-amp in )en het diafragma (magneet/spoel) en nu klinkt hij weer als een echte leslie. In de opname is alleen het laag niet te horen, maar geloof me dit is niet met wat voor simulatie te imiteren . Ik denk dat ik hem nog lang zal houden :-)
Had deze opname nog niet gezien. Klinkt fantastisch en geweldig leuk om te zien. Je zou nog een paar led lampjes op de roterende speaker kunnen plaatsen voor extra effecten in het donker :) Ik denk niet dat mijn vrouw blij zou worden als ik zo iets naast mijn opstelling in de woonkamer zou plaatsen maar voor de liefhebber het echte werk!