Na alle goede ideeën die ik van jullie mocht ontvangen is het me gelukt om een midi die gemaakt was met een style + audio te editeren en af te werken. 1) Zet uw midi recorder klaar en neem uw song op als midi. 2) Tijdens het spelen hoor je alles (ook de audiodrums) 3) Sla de midi op op een stick en open hem op de computer in een sequenser (cubase,Sonar enz.) 4) De midi bevat geen kanaal 9 of 10 (waar je normaliter de percussie vind) 5) Editeer uw song naar believen, maar let op dat je geen sysexen wist. 6) Schakel uw sequenser als Master en de T5 als “slave” 7) Ga naar midi en kies edit 8) Kies in system voor met de tapknoppen voor Clock midi A of clock USB1 (afhankelijk van de verbinding tussen de computer en de T5) 9) Kies voor dezelfde style die je gebruikt hebt bij het spelen van je song. 10) Zet de audiorecorder op de T5 klaar en controleer de opname niveaus door de song op de computer te starten en regel het opname volume. 11) Laat de ACMP knop uit staan dan laat de style alleen de drums in dit geval de audio drums horen. 12) Druk op de rec en play knop van de audiorecorder en start de sequencer. 13) Je zou nu de midifile + de drums van de audiostyle moeten horen en zo word het ook opgenomen 14) De drums luisteren zelfs naar de style veranderingen die tijdens de opname van de midi gemaakt zijn. (Daarom geen sysexen wissen tijdens het editeren.) 15) Waarschijnlijk zijn er eenvoudiger methoden die hetzelfde resultaat afleveren maar ik ben al blij dat deze methode hier gewerkt heeft. Hartelijk dank voor iedereen die me bij deze op de rails gezet heeft!