Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Mappen inhoud wordt niet weer gegeven op tyros 5
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

misterkorg
Starting Member

19 berichten

Geplaatst - 20/05/2014 :  18:39:00  Toon profiel  Bezoek de homepagina van misterkorg  Reageer met citaat
Beste Tyros vrienden ,

Ik ben dus ook één van de gelukkige die een tyros 5 als eerste heb gekocht bij Oostendorp
nu ben ik vandaag even aan het werken geweest daar ik een beetje tijd heb en heb een probleem en hoop dat iemand een oplossing heeft voor mij

Ik maak mappen op HD zowel songstyle's als midifile's nu ik heb een map die ik een bepaalde naam heb gegeven met een 25 file's als ik deze aansluit aan mijn mac kan ik zien wat er in deze map zit maar deze opent niet in de tyros 5

Dit probleem heb ik nog nooit gehad met de tyros 3-2

als ik deze wil openen gebeurd er niets misschien kan iemand mij helpen

vele muzikale groeten

Dirk

Bewerkt door misterkorg op 20/05/2014 20:44:42

h.garnier
Average Member

181 berichten

Geplaatst - 20/05/2014 :  20:45:22  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Dirk,
Als het midi files zijn moet je eerst rechtsboven in je scherm op midi drukken en vervolgens naar de map gaan waar de midii files staan.
Zijn het bv registers dan eerst in je beginscherm rechtsonder op register drukken en dan naar de map op je hd gaan waar ze staan.
Als je bijvoorbeeld midi linksboven drukt en je gaat dan op de hd in een map naar styles zoeken zie je niets omdat je zoekt op midi.
Ik hoop dat dit je op weg helpt zover.
Succes

Henk
Ga naar bovenaan de pagina

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 20/05/2014 :  21:00:09  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hoi Dirk,

De bestandsnaam mag niet langer zijn als 50 tekens (anders leest de tyros ze niet)

Probeer de naam maar eens in te korten en zorgen dat de bestandsextentie eindigt op .mid

Dus midifile: Hey Jude.mid

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio
Bezoek eens mijn website:
www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros

Bewerkt door laakies op 20/05/2014 21:06:58

misterkorg
Starting Member

19 berichten

Geplaatst - 20/05/2014 :  21:01:41  Toon profiel  Bezoek de homepagina van misterkorg  Reageer met citaat
Beste Henk

Dit weet ik wel bedankt voor deze info ik geef zelf mensen van uit belgie instructie's en les om de tyros beter te kunnen bedienen in inderdaad ivm met extensie dat weet ik

maar kan er niet aan uit dat ik de midi file's wel zie op de pc of mac maar als ik deze map probeer te open dat ze gewoon niet wil open op de tyros 5

groetjes

Dirk

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 20/05/2014 :  21:08:33  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Is het een beveiligde midifile dan??

Dan moet er in het display prot1 of prot2 komen te staan....

Zo niet beveiligd stuur me maar eens 1 midifile op naar: info@laakies.nl

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio
Bezoek eens mijn website:
www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros

misterkorg
Starting Member

19 berichten

Geplaatst - 20/05/2014 :  21:17:00  Toon profiel  Bezoek de homepagina van misterkorg  Reageer met citaat
Dag Toine

ik kon het niet begrijpen want er wordt verteld 16 tekens terwijl dat ik zowel songs

als songstyle's heb die langer zijn en wel worden gelezen

zit even met mijn handen in mijn haar wie kan mij helpen wil gerust eens een map sturen die
bij mij niet open ga

groetjes

Dirk

misterkorg
Starting Member

19 berichten

Geplaatst - 20/05/2014 :  21:26:40  Toon profiel  Bezoek de homepagina van misterkorg  Reageer met citaat
Toine

Ik heb je net een mail gestuurd

bedankt voor deze mogelijkheid

groetjes

Dirk

h.garnier
Average Member

181 berichten

Geplaatst - 20/05/2014 :  22:13:59  Toon profiel  Reageer met citaat
@Dirk, oke, ik ben benieuwd wat het probleem dan is, zelf heb ik hier geen verklaring voor, maar komt goed Dirk.
Ik lees al dat er betere deskundige zich erop storten.
Succes

Hanswiel
Senior Member

888 berichten

Geplaatst - 21/05/2014 :  13:05:18  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Hanswiel  Reageer met citaat
Hoi,

Je hebt de map opgeslagen op de HD zeg je.
Als je zoekt naar die map geeft de T5 dan wel aan dat je op de HD zit?

Ik heb nog regelmatig dat ik op user zit terwijl ik had verwacht dat het de HD zou zijn.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde,lang leve de vreugde
Musik macht freu(n)de(n)

Website:www.tognog-music.nl
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000