| Auteur |
Onderwerp  |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 02:06:51
|
quote: Originally posted by theplayer
Hallo,
De nieuwe film met de demo van het Tyros2 superEditionPack is van het net verdwenen! In het duitse forum is het hele onderwerp verwijderd! Ikl denk dat het gezeur over de software Yamaha iets te veel is geworden en dat ze nu een stilteperiode inlassen. Vind ik niet zo slim, want er zijn er al genoeg die de video gezien hebben en de promotie stopt. Ik zou er geen andere verklaring voor kunnen bedenken. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Inderdaad, dit zeg ik nu al sinds het begin van dit forum !!! Gaan jullie nu eens wakker worden of hoe zit het . Gans de reutemeteut rond de T-2 is nu al een soap ( soep ) Ik had het al aangegeven en ik heb gelijk ! Update hier, update daar... Megapack hier en megapack daar ... Bull****, dat is mijn antwoord Niks megapack ! Een paar klankjes hier en daar en voor de rest is er niks nieuws groeten sis
|
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
|
|
thomusic
Average Member

118 berichten |
|
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 11:37:39
|
SIS,
Als je dit forum niet aanstaat begrijp ik niet wat je hier nog zoekt. Dit forum is bedoeld om op een leuke wijze onderlinge ervaringen uit te wisselen. Daarbij is het volstrekt niet erg om eens een goede discussie te hebben, maar die negatieve inbreng van jou steeds mag wat mij betreft achterwege blijven op dit forum!
Player |
 |
|
|
Soneg
Advanced Member

1659 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 12:06:27
|
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Soryt. |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 12:21:41
|
Inderdaad.... zoek je 'heil' elders en loop hier de boel niet te verstieren op die zelfingenomen/hoogdravende manier, terwijl het eigenlijk alleen maar gebakken lucht is....
 |
Bewerkt door T-Rossie op 29/10/2006 12:26:34 |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 12:58:50
|
Jongens,
laat 'm nu toch. Kijk nu eens naar het tijdstip van de posting. Weer een avond wezen spelen, voor de zoveelste keer afgegaan. Dan kom je thuis en krijgt het keyboard de schuld. Zo gaat dat met iedereen in het begin. Dus ik heb er begrip voor. Zal er voortaan naar kijken, medelijden hebben en nooit meer op reageren. Lijkt mij het beste. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 13:17:17
|
Wat een spreker!!!   |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 13:19:31
|
Sorry, sprekers  |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 13:29:32
|
Jongens sorry hoor, maar mis ik hier iets? Sis geeft zijn mening,dat wil overigens niet zeggen dat ik die mening deel, maar moet ie dan zo afgezeken worden? Sis roept op het forum wel vaker wat waar anderen t niet mee eens zijn, vaak wordt er dan gereageerd op sis en niet op het onderwerp wat hij brengt, volgens mij niet echt nodig.
Greetz Barry. |
 |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member

569 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 14:19:08
|
| Sorry hoor,waar zijn jullie mee bezig,heeft dit ook nog iets met muziek te maken???? |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 14:32:52
|
quote: Originally posted by theplayer Kijk maar eens op http://www.youtube.com/watch?v=fcLL3331lww Niet te lang wacht, anders is ie daar ook weer weg. Groetjes,
Bedankt PS. Tonneke bedankt.
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander
En jij ook bedankt Frans!!
Heb vertrouwen in een kennis die verstand heeft van je instrument... |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 14:54:49
|
quote: Originally posted by Ezra PS: Waarom zit er geen edit-functie op het forum, dan had ik mijn bericht gewoon weg kunnen halen?
Klik op het emmertje boven je bericht. (delete) Daarna heb je de mogelijkheid je bericht te verwijderen. Vul in het popup-venstertje je inlogpaswoord in en druk op send. Klaar is kees en je bericht is weg. Groetjes,
Frans PS kan alleen bij je eigen bericht.
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 15:06:24
|
Ezra, Ik kan gewoon editen.... dus dat moet jij toch ook kunnen doen ? (potlood-icoon)
Overigens : Een mening geven mag natuurlijk altijd, maar de 'toonzetting' ervan bepaalt hoe het ontvangen wordt. De sfeer op dit forum kan door ongelukkige/onbeholpen woordkeuzes behoorlijk verslechteren en dat dient geen enkele doel. |
 |
|
|
Ezra
Average Member

206 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 15:19:20
|
quote: Originally posted by T-Rossie Een mening geven mag natuurlijk altijd, maar de 'toonzetting' ervan bepaalt hoe het ontvangen wordt. De sfeer op dit forum kan door ongelukkige/onbeholpen woordkeuzes behoorlijk verslechteren en dat dient geen enkele doel.
[offtopic]Klopt, en ik heb nogal eens van die momenten dat ik me ongelukkig uitdruk, vandaar.
Dat ik de edit-functie niet zag, komt omdat ik niet ingelogged was. Ik heb bij de laatste berichten gewoon mijn naam en password tijdens het plaatsen ervan ingetyped vandaar. Ik vond het ook al zo vreemd :)[/offtopic]
[ontopic]Ik vind het een beetje vreemd dat er zo moeilijk gedaan wordt over de manier waarop Yamaha dingen aanpakt. Ik krijg het gevoel dat mensen soms denken dat het een één of andere liefdadigheidsinstelling is die het allemaal zo goed mogelijk wil doen voor de klanten. Natuurlijk is dat ten dele waar, maar klanten zijn bij een mega-concern als Yamaha toch echt ondergeschikt aan geld verdienen. Da's overigens niet Yamaha-eigen, dat geldt voor elk commercieel bedrijf.
Tja, en de ene keer heb je een goede aanbieding te pakken en een andere keer niet. De ene keer valt je produkt wellicht tegen en de andere keer niet. That's life.
Reutemeteut rond de T-2 is enkel wanneer je er zelf reutemeteut van maakt. Voor de rest moet je gewoon kijken wat je krijgt als je wat koopt, net zoals je dat (als het goed is) bij elke andere aankoop doet. Staat de inhoud van een superpack je bijvoorbeeld niet aan? Gewoon niet kopen dus. Is het wel jouw genre en zit er voor jou wel wat nieuws bij? Aanschaffen die handel. Maar ga niet de schuld bij Yamaha leggen, die volgen gewoon hun weldoordachte verkooptechnieken om geld te verdienen.
Groeten, Ezra
Wat een machine!!! |
 |
|
Onderwerp  |
|