| Auteur |
Onderwerp  |
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 15:25:21
|
Daar kan ik achter staan T-Rossie, maar niet iedereen kan zichzelf evengoed uitdrukken en wil het misschien wat kracht bij zetten, mijn bescheiden mening is dat daar dan op een normale manier op gereageerd kan worden, zonder het op de persoon zelf te spelen, dat is mijns inziens namelijk te makkelijk en verlaag je jezelf daar enorm mee, en tevens dient dat dan ook weer geen enkel doel.
I rest my case.
Greetz Barry. |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 15:31:35
|
Iedereen heeft dus mijn laatste post gelezen  Dit houd het forum wakker ... En neen , ik had gans de avond koffie gedronken, zowel tijdens als na het optreden . Ik merk nu ook op, dat er mensen voor en tegen zijn ... Mijn mening is gebaseerd op feiten, druk , eisen , enz... Waarschijnlijk ben ik hier een buitenbeentje, want de meestezn onder deze forumleden gebruiken de T-2 in huiselijke kring ( als ik mij niet vergis ? ) Het valt mij ook op, dat sommige Nederlanders geen contact willen met de Zuiderburen ( Belgen dus ) en ik hoor daar ook bij !! Dit kan ik bewijzen aan de-hand van enkele e-mails die mij toegezonden zijn, en dit na verschillende mensen te hebben geholpen met problemen ... Ik ben geselecteerd als demonstrateur voor Belgica op de Hammond orgels en programmatie, allerhande Analoge synth's + progr... Met de vriendelijke groeten van sis sis
|
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 15:42:22
|
P.S ik zal mij blijven inzetten om dit forum op niveau te houden , Medewerking is welkom  Maar iedereen moet zich toch even wakker houden voor kritiek, dit hoort nou eenmaal thuis op een forum Ik kom eerlijk voor mijn mening uit, respect is hier op zijn plaats .
sis |
 |
|
|
tyros2
Senior Member

813 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 15:43:37
|
Gaap Gaap Gaap Ik wordt hier zo moe van van al dat gepoch.
Henk |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 15:49:05
|
quote: Originally posted by U.H.F.
Daar kan ik achter staan T-Rossie, maar niet iedereen kan zichzelf evengoed uitdrukken en wil het misschien wat kracht bij zetten, mijn bescheiden mening is dat daar dan op een normale manier op gereageerd kan worden, zonder het op de persoon zelf te spelen, dat is mijns inziens namelijk te makkelijk en verlaag je jezelf daar enorm mee, en tevens dient dat dan ook weer geen enkel doel.
I rest my case.
Greetz Barry.
Een uitdrukking bij jullie in Nederland en ( of ) bij ons in Belgica is totaal verschillend ... Dit is het grote probleem op dit forum , niemand wil gekwetst worden maar onverwacht het gebeurt het toch, zonder dat er daar een aanleiding toe is ... Wij spreken dezelfde taal, maar er is een communicatiefout Groeten sis
|
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 15:50:10
|
quote: Originally posted by tyros2
Gaap Gaap Gaap Ik wordt hier zo moe van van al dat gepoch.
Henk
Slaapwel grapje hoor  |
Bewerkt door n/a op 29/10/2006 15:50:41 |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 16:04:53
|
Zo problemen weer uit de wereld, daar gaan we weer: Michel voncken op tyros2 ging t over geloof ik.
greetz Barry. |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 16:22:57
|
Oh, gelukkig, alleen maar een communicatie-storing, ik dacht al Quote " I rest my case" einde quote Ik dacht dat het over een publieke vrouw ging die met pensioen ging... sorry hoor!   Maar nu even serieus, Het zou fjn zijn als men zich een beetje inhield, ook al is men het niet eens over bepaalde dingen. Je kan je woorden krachtig genoeg over laten komen, als je er maar ietsje langer over nadenkt hoe je het gaat formuleren. Ik hoop dat SIS zijn stijl van schrijven iets zal matigen, al heb ik zo mijn twijfels daarover. Anders begint het op voetballen te lijken: Nederland-België. Over voetballen gesproken: Kluivert wil zijn vervoer terug!
|
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 16:46:36
|
Oh gaan we t over voetbal hebben, joepie. Nou ja joepie mn cluppie heeft met 5-1 verloren tegen az %$#$@%^&**^$@#@ enzovoort.
geen greetz Barry. |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 17:00:49
|
Nou vooruit dan maar, doe mij maar een patatje oorlog  Is je dag ook weer een beetje goed.... |
Bewerkt door Heiko op 29/10/2006 17:23:18 |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 30/10/2006 : 09:24:18
|
quote: Originally posted by Heiko
Nou vooruit dan maar, doe mij maar een patatje oorlog  Is je dag ook weer een beetje goed....
Kijk dat bedoel ik dus : Wat is een "" patatje oorlog "" ? Zal iets met frieten hebben of zoiets ? sossis |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 30/10/2006 : 14:05:36
|
frieten met satesaus en mayonaise, in sommige streken gooien ze daar nog uien bij op en curry.
welkom in nederland sis haha. |
 |
|
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 30/10/2006 : 19:09:11
|
ja ja en zo heeft ieder land zijn eigen ding wij de klompen, belgen de patatten,en de spleetogen de tyrossen pffffffff waar hebben we het over,, oja en de russen de lada,s???bestaan die nog wel?
groeten ruudje
ps barry verkoopt een belgies product lekkah man!!!! |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 31/10/2006 : 09:05:14
|

de nieuwe lada voor Ruud, dus hij bestaat nogsteeds. Ja Ruud voor de frites en snacks moet je hier zijn, voor de tyros in Wezep, voor humormail weer bij Ruud. hahahaha. Keep up the humor Ruudje, love it.
Greetz Barry |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 31/10/2006 : 12:23:10
|
| Ik zie dat die douchecabine niet meer wordt ingebouwd...jammer |
 |
|