Update 2: Nu ben ik vaak voor anderen bezig Packs via YEM samen te stellen, waardoor mijn eigen Packs steeds weer opnieuw in YEM geladen moeten worden als ik voor mezelf aan de slag ga. Daardoor wordt mijn Flashmodule iedere keer gefomatteerd bij Pack Installation via USB en/of Wifi. Ik heb alle 19 Premium Packs en 4 Audio Style Packs in YEM geladen en laat ik daarin staan. Je kunt dan eenvoudig nieuwe eigen pakketten samenstellen door te selecteren of deselecteren van Packs of inhoud ervan. Door alleen een andere Audio Style Pack te kiezen en de rest van de Premium Packs geselecteerd te laten, wordt via wifi alleen de verandering geladen. Dus uitsluitend hetgeen nieuw is aangevinkt of waarbij het vinkje is verwijderd. Dit scheelt enorm in laadtijd, want de Flashmodule wordt dan niet steeds geformatteerd! In zo'n 6 á 7 minuten is dan een andere Audio Style Pack geladen. Via USB naar de T5 laden wordt de Flashmodule altijd geformatteerd.
Mijn tip is dan ook om de Packs via wifi naar de T5 over te brengen! Dit heeft dus 2 voordelen m.b.t. tijdwinst: 1) De Flashmodule wordt niet steeds geformatteerd; 2) Je hoeft het bestand niet eerst usb-stick te kopiëren, wat bij grotere bestanden langer duurt.