Auteur |
Onderwerp |
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 13/11/2014 : 14:42:25
|
Nu ben ik als Wersi-liefhebber en -bezitter best wel kritisch wat de Wersi_sound-imitatie aangaat, maar met dit pakket is het de spijker op de kop!! Dit is naar mijn mening verreweg de beste Wersi Helios imitatie.
Nu wordt het niet bij naam en toenaam benoemd in de tekst, maar met "50 complete sampled registrations and sounds from the most famous German electronic organ of the 1970s......." wordt natuurlijk de Wersi Helios bedoeld. En met "........ as this great pioneering artist did" Klaus Wunderlich.
Ook wel weer grappig om de Tyros5 zo retro te laten klinken inclusief analoge ritmebox.
Voor de orgelliefhebbers is dit zeker een aanrader.
Groet, Ruud |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 13/11/2014 : 21:31:02
|
Hoi Arno,
Thanks voor melden.
Ik vind ze wel subliem klinken (ik ben ook wel grote liefhebber van dit)
Maar heb eens even een stop gezet op het kopen van packs
Ik heb voldoende organ sounds, en een beetje lekker aan "tweaken" is ook wel leuk.
Dit gaat dus de toekomst worden van Yamaha...... packs bij kopen en kopen. let maar op als de T6 uitkomt.
Maar keuze genoeg uit de reeks voices packs inmiddels....
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 14/11/2014 : 10:08:08
|
Euro Organ Artist: 67 MB geheugenruimte op Flashmodule.
Alle Premium Packs: totaal 1217 MB.
Groet, Ruud |
|
|
muzikant
Average Member
235 berichten |
Geplaatst - 14/11/2014 : 16:11:11
|
Het klinkt wel mooi zo met de styles, maar de sounds op zich vind ik niet spectaculair. Ik heb gesamplede wersi-klanken die meer de originele klanken benaderen. Toch is het een mooie geste van Yamaha voor liefhebbers van Wunderlich muziek.
Natura Artis Magistra... |
|
|
JeanLouis
Starting Member
5 berichten |
Geplaatst - 24/11/2014 : 15:54:41
|
Beste allemaal ik heb ergens gelezen dat de music finder is te updaten Helaas weet ik niet meer waar Wie kan mij helpen. Inmiddels ben ik er ook achter dat als je packs installeert wel ALLE groene vinkjes moet laten staan anders formatteert hij weer en installeert alleen het gevinkte pack door schade wordt men wijzer helaas heb ik dit nergens gelezen. |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 24/11/2014 : 16:21:02
|
@Jean Louis ik denk niet dat men een musicfinderbestand kan updaten, wel kan men een ander MF-bestand laden, deze overschrijft de huidige geladen MF, dus best eerst even een backup maken. Men kan kiezen voor bijvoegen > "add" of "replace" > vervang. Een MF-bestand kan tot 2500 items bevatten, wanneer men een bestand heeft van bvb. 2000 items kan men een ander MF-bestand bijvoegen van 500 items of er voor kiezen om het bestand in z'n totaliteit te vervangen. VrGr eddy
|
|
|
|
Onderwerp |
|